Olen 184cm pitkä nainen, lopettakaa tuijottaminen
Kommentit (20)
En mä ainakaan tuijota pitkiä naisia. Tuijottaminen on rumaa.
T:168cm pitkä nainen
Tuijottaako sinua miehet vai naiset.
165cm ja en ole ennen nähnyt pitkiä, vain lyhyesti. Tuijottaminen olisi ikävää ja epäkohteliasta. Syytä muiden pituuteen en tiedä, se kai siinä on arvoitus.
Tuskin tuijotuksen syynä on ollut pituus.
Vartalosta se on kiinni, ketä tuijotetaan. Jos olet melkein yhtä painava kuin pitkä, niin katseita tulee.
Töllöttäjät on i d i o o t t e j a. Ethän sinä nyt edes mikään hurjan pitkä ole.
En tuijota. Katson ihaillen. T: Pitkien naisten fani.
Pitkät naiset ovat mielestäni upeita ja tyylikkäitä, koska olen lyhyt.
En yleensä tuijota ketään.
N
Olen 202 cm pitkä mies ja viikoittain tuntemattomat ihmiset tulevat kyselemään, kuinka pitkä oikein olenkaan. Ihan kuin olisin joku alien.
Olet vainoharhainen, kukaan ei tuijota sinua eikä sinua seurata tai salakuunnella.
Palstamiesten pissakakkakikkeli-jutut ovat noloja ja loputtomia.
Olisi vaikeaa, jos kaikki vähäinen ns. aivotoiminta olisi genitaaleissa.
Katson pitkään koska arvuuttelen josko uskaltautuisin kosimaan
Vierailija kirjoitti:
Olen 202 cm pitkä mies ja viikoittain tuntemattomat ihmiset tulevat kyselemään, kuinka pitkä oikein olenkaan. Ihan kuin olisin joku alien.
Olen myös yli kaksimetrinen ja voin vahvistaa tämän. Usein kaupassa eteenkin vanhemmat ihmiset kyselevät, mutta en minä siitä nokkini ota enkä koe olevani alien. Huumorilla ja kohteliaisuutena minä nuo kommentit otan. Joskus vastailen, että vähän alle kolme metriä.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti myös pyllyyn
Yhtä ahnaasti kuin sinäkin
Olen korkkarit jalassa 187 cm nainen, saa tuijottaa jos haluaa. Koskea ei saa.
Upeita naisia kunhan vain ovat sinut itsensä kanssa, eivätkä ryhdy itseään pienentämään.
Vierailija kirjoitti:
Olet vainoharhainen, kukaan ei tuijota sinua eikä sinua seurata tai salakuunnella.
Mitä selität? Tottakai varsinkin silmäänpistäviä ihmisiä ja etenkin näyttäviä naisia vahdataan. Ehkä et ole kokenut samaa ja luulet, ettei kukaan muukaan ole. Ei ole pitkäkään siitä, kun joku mies kaupassa seisoi ja vaan tuijotti minua. Ei edes kääntänyt katsettaan pois kun katsoin häntä kysyvästi.
Onniksi olen 1.71 m pitkä mies. Eipä kukaan tuntematon ole kysynyt tai tuijottanut pituuttani.
Mä oon 187cm ja en koe että kauheesti tuijotettais. Joskus toki joku kääntyy selvästi katsomaan, että oliko tolla korkeat korot :D Oon jo melkein 50v. niin kai olen vaan tottunut tähän. Tsemppiä "kohtalotoveri"!