Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se joka ei osta vessapaperia käyttää sen tilalla?

Vierailija
30.09.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on hanat joista tulee vettä

Vierailija
2/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo tullut mieleenkään että joku pesisi joka pissin jälkeen alapään. Luulisi että limakalvot on vähän kuivat...? Mites vieraat sitten, peseekö nekin vai onko vaan likaisena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin vieraat pyyhkii suihkutetun alapäänsä? Teidän pyyhkeisiin vai?

Vierailija
4/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mihin vieraat pyyhkii suihkutetun alapäänsä? Teidän pyyhkeisiin vai?

Vierailija
5/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskaan ei ole ollut alapääongelmia -ap-

Vierailija
6/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai itse heidät kutsunut kotiisi? Vieraat saavat sitten olla pissat housuissa, kun tuskin kehtaavat alapäätään teidän käsipyyhkeisiin pyyhkiä.

Vierailija
7/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet kai itse heidät kutsunut kotiisi? Vieraat saavat sitten olla pissat housuissa, kun tuskin kehtaavat alapäätään teidän käsipyyhkeisiin pyyhkiä.

en ole tavannut ihmisiä joita haluaisin oikeasti kotiini. Meillä käy kyllä paljon porukkaa kylässä silti. Vaikken heitä kotiimme tahdo

Vierailija
8/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ap pitää vieraiden aikana perheen pyyhkeet lukollisessa kaapissa vessassa =D Ap, olet naurettava. Ja toivottavasti provo.

Vierailija
9/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kavereita vai?

Vierailija
10/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai ap pitää vieraiden aikana perheen pyyhkeet lukollisessa kaapissa vessassa =D Ap, olet naurettava. Ja toivottavasti provo.

Vierailija
11/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huono valehtelemaan ihmisille. Tarjottavat meillä on aina runsaat. Mutta meidän tapanaei ole käyttää vessapaperia.

Ruokaa syömme mekin, mutta vessapaperia emme käytä -ap-

Vierailija
12/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän nipot ovat hygieniafriikkejä, mutta ap pyyhkii perheineen paskat pyyhkeisiin ja pakottaa vieraat tuomaan omat vessapaperit (arvaa vaan pesevätkö käsiään).

Vierailija
13/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen huono valehtelemaan ihmisille. Tarjottavat meillä on aina runsaat. Mutta meidän tapanaei ole käyttää vessapaperia.

Ruokaa syömme mekin, mutta vessapaperia emme käytä -ap-

Vierailija
14/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yleensähän nipot ovat hygieniafriikkejä, mutta ap pyyhkii perheineen paskat pyyhkeisiin ja pakottaa vieraat tuomaan omat vessapaperit (arvaa vaan pesevätkö käsiään).

Vierailija
15/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla erikoinen perhe, jossa kasvaa erikoisia lapsia. Toivottavasti heistä tulee ihan tasapainoisia aikuisia.

Vierailija
16/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mahtaa olla erikoinen perhe, jossa kasvaa erikoisia lapsia. Toivottavasti heistä tulee ihan tasapainoisia aikuisia.

Kiitos mahtavista nauruista =D -ap-

Vierailija
17/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut periaatteet on hyvästä, toiset taas... No, voi miettiä miten pieni juttu joku vessapaperi on, ja miten pienillä jutuilla voikaan kunnioittaa toisia ihmisiä... Toisaalta ap ' ' en uskalla sanoa ei' ' -ihmisenä tuskin kunnioittaa edes itseään.

Vierailija
18/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa kun luen tämän stoorin.

Ihan asian vierestä, milloin ihmiset oppivat, ettö D:t ja hymiöt antavat ihmisestä yksinkertaisen kuvan? Taitavampi kirjoittaja osaa viestiä tunnetilojaan kirjoituksella.

Vierailija
19/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotkut periaatteet on hyvästä, toiset taas... No, voi miettiä miten pieni juttu joku vessapaperi on, ja miten pienillä jutuilla voikaan kunnioittaa toisia ihmisiä... Toisaalta ap ' ' en uskalla sanoa ei' ' -ihmisenä tuskin kunnioittaa edes itseään.

ja olisihan se kiva jos löytäisi ihmisen johon voisi panostaa ja satsata ja seura tuntuisi kiinnostavalta. Ja kyllä minä kunnioitan itseäni. Yksi syy miksi en osta vessapaperia " vain vieraita varten" .

Mutta nyt taidan karata ulos lapsien kanssa.

eikä se vessapaperi ole elämää tärkeämpi asia-ap-

Vierailija
20/26 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai etkö halua että jättävät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän