Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit Kadi, kenet laittaisit äänestykseen?

Vierailija
30.09.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas Kadi tosiaan ennalta-arvattava. Nyt pitää miettiä, et ketkä joutuu äänestykseen. Timo... Kadi... ja olisko joku muu vielä.

Vierailija
2/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisen tutkiskelun mukaan uudet pojat ja toisaalta Piia ja Maxine saattavat olla uhan alla myös. Sen sijaan hämmästyn suuresti, jos äänestykseen joutuu Suvi, Tiina, Jarkko tai Sauli. Veikkaisin, että yksi tiukimmista kisoista tulee eli pisteet jakautuu varmaan aika hajalleen nimeämisissä. Ihan pisteestä voi jäädä kiinni, että kuka tai ketkä joutuu Timon seuraksi. Kadillakin voi olla mahdollisuus jäädä nimetyksi tulematta, vaikka yleensä mennyt ennustaa tulevaa, mut kun Aki ei ole enää talossa, niin sieltä jää 2 suht varmaa pistettä tulematta ja lisäksi osa Kadin pisteistä siirtynee uusille pojille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi olisi helppo pistää pihalle koska uusi. se tummatukkainen uusi nainen.

Timosta olisi myös kiva päästä eroon.

Miksi Kadi reagoi niin voimakkaasti siihen että joutuu valitsemaan jonkun?

Vierailija
4/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kenet voittaisi jos itse sattuisi olemaan ensi viikolla äänestyksessä. Aika vaikea paikka, kova miettiminen kenet saattaisi voittaa.

Vierailija
5/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äänestääko ne suvia taloon jääjäksi sen takia että on uusi ja hänestä voi tulla vielä jotain uutta. Ja on ihan nättikin. Paljon oli varmasti kadilla mietittävää, pitää kaikki jutut miettiä läpi. Muuten käy helposti niin että on itse ulkona talosta, jos vaikka saulin tai jarkon laittaisi äänestykseen.

Vierailija
6/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän putoais ite heti talosta jos sattuu olemaan ensiviikollakin äänestyksessä. Tuskin on niin tyhmä että laittaa itsensä mielestä ärsyttävimmän tyypin äänestykseen kun voi olla siellä itsekkin. Mä ainakin laittaisin sellaisen jonka voisin voittaa. Ap edelleen

Vierailija
7/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen et Kadi laittaa oman inhokkinsa Timon. Se ei vaan välttämättä ole taktisesti järkevää, mutta en jaksa uskoa, että Kadi osaa ajatella seurauksia kovin pitkälle. Kun mitä todennäköisimmin tänään tippuu Heli ja Kadin häätöpisteet taas tuli talon vanhoilta asukkailta suurimmaksi osaksi (mitä Kadi ei toki tiedä, mutta sen tietää, että aika paljon on tullut hälle nimeämispisteitä), niin luultavasti Kadi voi olla äänestyksessä ensi viikollakin. Kadi tosin piristyi ja nosti taas asemiaan kun uusia tuli taloon, mutta toisaalta nyt tämän äänestykseen joutuvan nimeäminen on kyllä saanut Kadissa taas niin outoa käytöstä aikaiseksi, että luulen, että on taas nimettynä. Siispä Kadin pitäisi osata valita itselleen seuraavaan äänestykseen sellainen vastustaja, jonka voittaa, mutta toisaalta joka olisi myös järkevä tiputtaa. Veikkaan että joku naisista olisi tämmöinen, miesten rivien harventaminen Timosta alkaen ei välttämättä järkevintä... Mutta nähdä saa että mitä Kadi valitsee. Ainakin näyttää, että miettii kovasti, tosin en tiedä onko miten tehokasta tuo itkien miettiminen.

Vierailija
8/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nopeimmat syövät hitaammat. Hyvä Kadi !!!!

Toivon että nimeää Piian koska pystyy sen päihittämään äänestyksessä.

Uskon ja toivon että Heli tippuu tänään.

Vierailija
9/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siellä äänestyksessä olla kolmekin henkilöä, itse toivoisin että Piia olisi äänestyksessä.

Vierailija
10/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Mietin että ottavatko Kadin BB:n huoneeseen ettei muut kilpailijat kuule kenet Kadi nimeää ainakin toivon näin tapahtuvan.

Muutenhan Kadi joutuu ensi viikolla ikävään tilanteeseen talossa sillä Helihän tippuu tänään.

Vierailija
11/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun mielestä Kadin pitäisi valita joku vanhoista (uudet ovat kaikki mukavia ja kukaan ei ärsytä niin paljon että tippuisivat vielä jos kolmansina).

Ja koska Kadi on itse äännestyksessä niin sen täytyy ajatella että kuka ärsyttää eniten katsojia täällä ja valita se. Mutta sehän on vaikea tietää kun on itse tuolla talon sisällä. Jos puhelimeen olisi vastannut joku uusista niin ne olisi tienneet katsojien mielipiteitä asukkaista ja miettineet sitten sen perusteella.

Eli hyvä valinta olisi mielestäni juurikin Timo tai Piia.

Mutta luulenpa että Heli putoaa joka tapauksessa tänään.

Vierailija
12/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

e. Ja kyse on vasta ensi viikon äänestyksestä, eli kaikki eivät nyt joudu pakkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan