Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni naispuolinen työkaveri soittaa puoli kuudelta lauantai aamuna?????

Vierailija
29.09.2007 |

Mitä voin odottaa...? :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että ainut järkevä selitys...itse asiassa sellaista ei taida olla...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI kukaan soittaisi KENELLEKÄÄN puoli kuudelta yhtenäkään aamuna (poislukien hätätapaukset)?

Mutta ap:lle. Soita ko. työkaverille ja kysy, mitä asiaa :)

Vierailija
4/8 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/8 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että ensimmäisenä tulee ikävät mieleen, mutta oikeasti tuolle voi olla olemassa ihan viatonkin selitys. Ei kaikilla ole suhdetta työkavereihinsa :-)

Vierailija
6/8 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en aio siis ehdottaa. Syyhän voi olla vaikka, että heidän yhteinen työkaveri ajanut kolarin tms. tai ihan vaan tärkeetä työasiaa ja aamuvirkku ihminen soittamassa. Saat varmaan tietää, kunhan miehesi soittaa hänelle takaisin.

Vierailija
7/8 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ekana puhelimen numeromuistissa? Mulle soitellaan vähän väliä kännissä vaikka mistä ja mihin aikaan, kun olen ekana lähes kaikkien puhelimissa! Ja näitä soittoja tulee vahingossa myös päiväsaikaan. Yleensä kukaan ei sano mitään ja yösoitosta vastaajassa kuuluu vaan minuuttisotalla hirveetä biletysmeininkiä.

Vierailija
8/8 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään työtutun naisen mies naisen kännykällä. Mieheni numero oli siellä tallessa todennäköisesti hänen etunimellään ja tämä ko. mies oli ilmeisesti päätellyt että heillä on jotain säpinää. Soitti ja huusi suoraa huutoa - aivan vieraalle ihmiselle. Ei vissiin ollut hyvä meininki heidän kotonaan silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan