Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskoopilta NEITSYET: Mitä teette työksenne?

Vierailija
29.09.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ovat sen luokan perfektionisteja, että ovat joko ikuisia opiskelijoita tai sitten ihan hanttihommissa, koska eivät usko kykyihinsä niillä aloilla, jotka heitä kiinnostaisivat.

Minunkin pitäisi palata takaisin kouluun kotiäitivuosien jälkeen. Pari lukion jälkeistä koulua onkin jäänyt kesken kun en mielestäni ollut niillä aloilla tarpeeksi hyvä. Siivoushommia tein tässä välissä, nyt mietin ihan jotain duunarialaa.

Vierailija
2/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuntantta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokoneella numeroiden kanssa näpräämistä yksinään. Mutta tällä hetkellä kotiäiti, eikä ole mitään kiirettä takaisin töihin. HArkitsen alanvaihtoa lastenhoidon pariin.

Vierailija
4/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmatyö kaikin puolin. Enkä ole alanvaihtoa ajatellutkaan.

Vierailija
5/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sen luokan perfektionisteja, että ovat joko ikuisia opiskelijoita tai sitten ihan hanttihommissa, koska eivät usko kykyihinsä niillä aloilla, jotka heitä kiinnostaisivat.

Vierailija
6/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyt on koulutukseltaan kosmetologi,tällä hetkellä kotiäiti.

En kyllä tiedä vieläkään mitä haluaisin tehdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kotiäitinä. Uravaihdoshaaveet kovat! En vaan keksi mitä voisin tehdä? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä