Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö/ tunnetko yhtään kaunista lihavaa naista?

Vierailija
28.09.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi kaunis nainen! Siis se näyttelijä, joka voitti joskus sen jonkun kisan.. You know what I mean?!

Vierailija
22/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain kasvoiltaan. Lihava vartalo ei ole kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttävät ihan samalle kun läskiä on joka paikassa

Vierailija
24/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, koska lihava ei voi olla kaunis.

Vierailija
25/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin monesti sanottu kauniiksi vaikka ylipainoa on aika paljon.

Voisinhan rumempikin olla.=)

Vierailija
26/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kropassakaan itse asiassa ole mitään vikaa. :)

Itse olen myös ylipainoinen, mutta mun kasvot vaatisivat sen tietyn hoikkudeen että näyttäisivät näteiltä.

Vierailija
27/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan säkkinä siinä vatsan kohdalla ja roikkuvina bulldogin poskina niin ei siitä kaunista saa. Sen sijaan jos se pyöristää takamuksia, rintoja ja reisiä ja sopivasti masua, niin kyllä voi olla tosi seksikästäkin.

Mies

Vierailija
28/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en ees pyöreä kun harrastan paljon liikuntaa...ylipainoa on silti about 5kg..

saan paljon kehuja ja katseita missä kuljenkin. ehkä siksi, että olen ylpeä itsestäni, olen iloinen ja pukeudun hyvin.

Vierailija
29/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos se lihavuus on vaan säkkinä siinä vatsan kohdalla ja roikkuvina bulldogin poskina niin ei siitä kaunista saa. Sen sijaan jos se pyöristää takamuksia, rintoja ja reisiä ja sopivasti masua, niin kyllä voi olla tosi seksikästäkin.

Mies

Komppaan tätä.

Itse tunnen itseni todella kauniiksi ja seksikkääksi leveän lantioni ja reilujen rintojen vuoksi. Vaikka ylipainoa on 10+, niin vyötäröni on kapea ja näkyvissä.

Mieheni ajattelee samoin, ja makuukamarin puolella tunnen itseni maailman kauneimmaksi naiseksi aina hetken ajan, kun mies kehuu vartaloani.

Vierailija
30/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä sen nimi on, joka näyttelee Donna Paukkua - siinä vasta kaunis nainen! :) En sitten tiedä, miten luokitellaan lihavan ja pyöreän raja, mutta jos kokonaisuutta itse ajattelen, niin vaikka kuinka kauniit kasvot olisivat, niin ei sellaiset Martti Ahtisaaren painotasoa vastaavat naiset kyllä kovin kauniita ole, suoraan sanottuna. Mutta jos on semmoinen tasaisesti lihava/pyöreä, sileäihoinen ja kaunispiirteinen, niin kaunistahan se on. :)

Esimerkiksi Maria Matthes (se Jugnerin tyttöystävä) olisi varmasti todella kaunis, vaikka lihoisikin - siis kaunishan hän on jo nyt, mutta saattaisi hieman pyöreämpänä olla vielä kauniimpi; niin hyvät hiukset ja kasvonpiirteet). :)

Vierailija
31/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä niin kaunis, mutta näyttävä. ja hänkin pyöreähkö.

Vierailija
32/32 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia sellaisia, jotka olisivat varmaankin kauniita jos laihduttaisivat (kauniit kasvonpiirteet tms). Mutta kokonaisuutena he eivät läskeineen todellakaan ole mitään ruusuja.