Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitdn voi olla noin iso jutuu jonkun bändin keikka?

Vierailija
28.07.2023 |

Mitä toi hehkuttaminen nyt on, ikään kuin elämän ja kuoleman kysymys saako lipun vai ei. En usko et näin moni on oikeesti fani, vaan pitää vaan mennä kun muutkin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut haluamme elämyksiä ja livemusiikkia.

Mökötä sinä ihan rauhassa.

Vierailija
2/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhathan sinäkin siitä koko ajan eli kiinnostaa se sinuakin jollain tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomat laumasielut.

Vierailija
4/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnettomat laumasielut.

Sinäkin vihaat lauman mukana eli olet samanlainen lambilammas.

Vierailija
5/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, trendikäs bändi niin ihmiset hyppää band wagoniin, kuunellaan, koska muutkin tykkäävät. Musamakunsa toki kullakin, mutta mun mielestä todella tylsää musiikkia. Myönnän, että oma musamakuni ei menekään valtavirran mukana :D Voi sitten laittaa instaan, kun on päässyt keikalle. Sitä ennen toki postaus someen, että sai liput!

Vierailija
6/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos olisi jotain muuta kuin tusinatavaraa pilipalimusiikkia.

Vierailija
7/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole niin hullu, että buukkaa liput, koska muutkin niin tekevät. Faneja on vain niin paljon, ettei lippuja riitä kaikille.

Vierailija
8/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tuntuu Coldplay kiinnostavan sellaisiakin, jotka eivät omien sanojensa mukaan ole ko. bändistä edes kiinnostuneet. Itse en viitsisi tuhlata aikaa keskustellaksesi bändistä, josta en ole kiinnostunut. Sama ilmiö on sattunut myös Käärijän kohdalla.

Vierailija
9/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnettomat laumasielut.

Kuuntelin niiden katselluimman biisin youtubessa, ihan perus homppelipoppia ja jotain kalannaamoja hyppii taustalla.

Vierailija
10/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oma veli kehuskeli paljon maksoi liput

Vierailija
11/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun teininä oma suosikkibändi tuli Helsinkiin. Kaikki kaveriporukastani halusivat nähdä ko. bändin, vaikka vain yksi oli sitä edes kuunnellut.

Huomasin, että taviksille on elämys vain olla paikalla.

Vierailija
12/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, trendikäs bändi niin ihmiset hyppää band wagoniin, kuunellaan, koska muutkin tykkäävät. Musamakunsa toki kullakin, mutta mun mielestä todella tylsää musiikkia. Myönnän, että oma musamakuni ei menekään valtavirran mukana :D Voi sitten laittaa instaan, kun on päässyt keikalle. Sitä ennen toki postaus someen, että sai liput!

Kylläpä sinä olet Uniikki ja Erilainen ihminen. Wau. En ole ennen moista Hyvyyttä nähnyt.

Vierailija
13/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tykätty puolison kanssa Coldplaysta yli 10v ajan, lempimusiikkia. Oltais haluttu keikalle liput, mut ei saatu. Ei olla vuosiin käyty keikoilla eikä siis ostettu lippujakaan ja tuo ostojärjestelmä + ennakkolippujen myynti löi kyl meidät ällikällä..

Vierailija
14/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä aikaani edellä kun minusta Coldplay on last season, ei todellakaan mikään trendikäs. Ihmettelen suuresti tätä hypeä. 

Vierailija
15/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että noin vanha bändi tulee vasta nyt Suomeen.

Vierailija
16/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä niin kehui että pakko ostaa liput, kuuntelin pari niiden biisiä. Ei kiitos. Menkää te muut ihan rauhassa.

Vierailija
17/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä aikaani edellä kun minusta Coldplay on last season, ei todellakaan mikään trendikäs. Ihmettelen suuresti tätä hypeä. 

Niin mut mieti, joku kuuntelee jotain Mootzarttia tai Sibbee?? Ne ne vasta last season on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme