Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikrolax vai tipat? Odotuksen viimemetreillä..

28.09.2007 |

Hei!

" Mielenkiintoinen" kysymys...Mutta pakko kysyä...;)

Oon odotuksen viimemetreillä ja ensimmäistä kertaa kamppailen ummetuksen kanssa...Luumutuotteita oon käyttänyt ja yrittänyt jnk verran liikkuakin. En käytä mitään rautavalmistettakaan, mutta silti nyt useamman pvän ajan ongelmia mahan kunnollisen toimimisen kanssa...

Kaapissa olisi sekä laxoberon-tippoja että mikrolaxeja...Onkohan viisasta kokeilla...meinaan supistuksia jo jnk verran entuudestaan ja synn. siis voi olla hyvinkin lähellä. Kauhujutut esim. Risiiniöljystä pelottavat! Toisaalta eikös ne synnärilläkin saata peräruiskeen antaa???

Kertokaahan mielipiteitänne!

Alkaa olla jo epätoivo...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi Microlax on kuitenkin niin pieni, niin ei siitä haittaakaan ole. Synnärillä laittoivat sen Klyx peräruiskeen, jossa siis jotain 2 dl nestettä, niin eiköhän sen Miecrolaxinkin voi laittaa!

Vierailija
2/2 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxoberonin helmiä kaapissa ja ainakin ei raskaanakin ne aiheuttivat sellaiset suolenväänteet, että olisi saattanut kyllä synnytyskin käynnistyä. Siinä helmipurkissa luki aikoinaan, että ei raskaana oleville. Itse tykkään Mikrolaxista ei aiheuta vatsanväänteitä ja kuitenkin helpottaa ummetusta välittömästi. Itselläni, jos maha menee jumiin, se on yleensä " täysin jumissa" , joten on todella tuskallista odotella 2-4 päivää, että esim. luumut tai Levolac alkavat auttaa. Itse olenkin käyttänyt tuon ruiskeen " akuuttiin hätään" ja mm. luumuja, gefilus tehojuomaa (toimii mulla) ja viinirypäleitä " jatkohoitoon" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla