Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viiden äiti vastaa kysymyksiin:)

Vierailija
28.09.2007 |

Minulla on 5 alle viisi vuotiasta lasta. Olen eronnut, minulla on tuore suhde ja kotiäiti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä lapset tuumivat erosta?

Vierailija
2/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osannut arvata, mitä arki on viiden lapsen kanssa? MIksi hajotitte lapsilta kodin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v3kk vanha tyttö ja 3kk vanha poika. Erosin lasten isästä kuopuksen odotus aikana ja hyvä niin. Lapset ovat olleet suht tyytyväisiä ratkaisuun. Tai siis eihän tästä muut ymmärrä kuin kolmoset.

ap

Vierailija
4/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joi rankasti viimeiset 3v. Siihen tämä päättyi ja olen hakenut lasteni yksihuoltajuutta ja toivottavasti sen myös saan, tai ainakin isälle valvotut tapaamiset

ap

Vierailija
5/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä omia lapsia, tuleeko teistä ehkä uusioperhe?

Vierailija
6/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 ja 5 v tyttö ja poika. Hän suhtautuu lapsiin ihan hyvin, auttaa ainakin arjessa minkä pystyy. Tottakai totutteleminen tälläiseen lapsikatraaseen vie aikaa, ja toisaalta hän ei ole ollut lasten elämässä vielä kuin kuukauden.

Vierailija
7/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta on suuri siunaus, toiset ei saa yhtään :/

Vierailija
8/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat kotona minun kanssa, joten hommaa riittää... Raskasta on välillä mutta yritetään selvitä jotenkin. Vauva onneksi nukkuu yönsä, saan minäkin levättyä ainakin sen ajan vuorokaudesta:)

Vierailija
9/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kohteli rankasti ja viina alkoi maistua. Neljäs lapsemme sai alkunsa miehen alkoholittoman kauden aikana,jolloin sinisilmäisesti luotin siihen että elämä muuttuu. Eihän se muuttunut ja jo muutaman kk päästä mies veti enemmän kuin koskaan. Kun vauva oli syntynyt minulle laitettiin kuparikierukka,joka tuli pois itsestään ja siitä vahingosta sai alkunsa tämä viimeinen. Minä annoin vauvalle luvan tulla ja pistin miehen pihalle...

Vierailija
10/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsesi on vasta 3 kk ja olet jo pistänyt uuden suhteen vireille?? Miten ja missä välin olet ehtinyt tutustumaan uuteen mieheen ja onko nyt ihan järkevää tuoda pienten lasten elämään noin pian uusi isäehdokas?? Tiedän kyllä vastaavia äitejä ja heidät olen tavannut työni kautta, eli ovat olleet alkoholisoituneita lastensuojelun asiakkaita...

Vierailija
11/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehdi huolehtia noin pienistä ja noin monesta lapsesta riittävän hyvin, jos samalla yrität pitää yllä uutta parisuhdetta. Pistä mieluummin lapset elämässäsi ykkösiksi, miehiä ehdit tapailla myöhemminkin.

Vierailija
12/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tunteneet uuden mieheni kanssa 24v. Olemme olleet ihan pikku penskasta asti kavereita,sitten ystäviä ja nyt olemme rakastuneet.

Hän tuki ja auttoi minua heti lasteni isän lähdön jälkeen ja jotenkin vain olemme ajautuneet tähän. Hän ei asu meillä,mutta vierailee päivittäin. Lapsille hän on kiva kaveri.

Kyllähän tiedän ettei uutta suhdetta kauhean nopeasti välttämättä kannata hankkia,minä en sitä hankkinut, se tuli elämääni.

Alkoholilla ei ole mitään vaikutusta elämässämme nyt, minä kun en sitä juo.

Vierailija
13/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on paikka mihin palata, olin töissä kolmosten ja nelosen välissä.

Luulette että olen ihan täys hulltio, enkä yhtään ihmettele:)

Vierailija
14/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunausta ja onnea elämääsi! Toivon sinulle sitä, että seesteisemmät ajat koittavat elämässäsi. T. Neljän lapsen opeäiti

Vierailija
15/15 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja vain jo tutuille jos täällä sattuu sellaisia pyörimään:)