Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko muovimatto harmaalla laattakuviolla ihan mauton ratkaisu keittiöön?

Vierailija
28.09.2007 |

Rakennuttamaamme talopakettiin kuuluu keittiöönkin laminaatti, mutta ei kiitos meille...

Kaakeli olisi tietysti hyvä, mutta ilman lattialämmitystä se on kylmä ja siitä taas tulee liiaksi lisäkustannuksia.

Nythän on tosi aidon näköisiä muovimattoja, RTV: lläkin erehdyin ensin luulemaan oikeaksi kaakeliksi! Ja olishan tuo huoletonkin.

Mitä muita vaihtoehtoja keksitte?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta materiaalia, vaan reilusti joku sävy, joka sopii hyvin esim kaappien välitilan väriin.

Vierailija
2/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse mieluummin korkki tai vaikka linoleum. Korkkia saa eri kuvioilla ja lattia tuntuu mukavalta jaloissa, toisin kuin muovi tai laminaatti.

Vierailija
4/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä muovimattojahan on olemassa - sellaisia jotka ovat reippaasti muovin näköisiä eivätkä vain huonompia versioita muista materiaaleista.

Vierailija
5/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti.

Vierailija
6/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on makukysymys. Laminaattikin on vain kuva.

Vierailija
7/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä " disainporukkaa" täällä...

Painukaa korkkinenne ja lattialämmityksinenne hevon vittuun!

AP

Vierailija
8/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli edellisessä asunnossa ja minusta ihan toimiva materiaali keittiössäkin, kun on helppo pitää puhtaana eikä niin arka kosteudelle kuin parketti.

Vierailija
9/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vittu mitä " disainporukkaa" täällä...

Painukaa korkkinenne ja lattialämmityksinenne hevon vittuun!

AP

Luehan ensin oma aloitusviestis ja mieti sitten miten vastaat :D Sait vastauksia kysymykseen " onko mauton" ja sait myös uusia ideoita. Mutta laita ihmeessä laatan näköinen muovimatto, mauton se on silti!

Vierailija
10/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rakennuttamaamme talopakettiin kuuluu keittiöönkin laminaatti, mutta ei kiitos meille...

Kaakeli olisi tietysti hyvä, mutta ilman lattialämmitystä se on kylmä ja siitä taas tulee liiaksi lisäkustannuksia.

Nythän on tosi aidon näköisiä muovimattoja, RTV: lläkin erehdyin ensin luulemaan oikeaksi kaakeliksi! Ja olishan tuo huoletonkin.

Mitä muita vaihtoehtoja keksitte?

Voi jessus, onneks mulla ei ole tuollaisia pinnallisia trendipörhöjä ystävinä...

Vierailija
11/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön laattalattia on minulle kauhistus. Se on kylmä, vaikka on lattialämmitys. Se on tolkuttoman kova. Se on liukas. Muovimaton kun sais niin olisin ikionnellinen.

Vierailija
12/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän oli ap:n alkuperäinen tarkoitus, kun noin hermostuu. Eipä kannata kysyä toisten mielipidettä, jos ei kestä vastauksia. Mitään trendipelleilyä ei siinä ole, että pitää LAATAN NÄKÖISTÄ muovimattoa mauttomana. Joku toinen muovimatto voi olla ihan siistin näköinen.

Vierailija
13/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan laattakuviollakin. Itse harrastan sisutusta ja olen aina ollut muovimattoja vastaan ettei ikinä, mutta edistystä niissäkin on tapahtunut. Nykyään todella siistejä ja kauniita. Laminaattia olen alkanut kauhistelemaan, sellainen kova, kiiltävä, kylmä. Ei ollenkaan kodikas!! Laita ehdottomasti jos mieluisen löydät. Ja ehkä kannattaisi muittenkin katsastaa millaisia muovimattoja nykyään on. Luulenpan ettei muovimattojen hintoja voi edes verrata laminaattien hintoihin, sen verran arvokkaampia ovat kunnon muovimatot!!

Vierailija
14/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" aito muovimatto" on minusta tyylikkäämpi kuin laatan näköinen, ja laatta taas tyylikkäämpi (mutta ei ehkä yhtä käytännöllinen) kuin muovimatto.

Ja ei tosiaan kannattaisi noin vetää hernettä nenään jos kyselee makuasioista. Jos joku on sinusta trendipelleilyä niin tee toki toisin itse!

Vierailija
15/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette onnekkaita ettei teidän tarvitse sitä katsella joten se siitä!

Vierailija
16/16 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat väsyy ihan sikana kun kokatessa seisoo pitkiä aikoja niin kovalla alustalla. Mutta mikä pahinta kaikki lattialle putoavat lasi- ja posliiniastiat menevät satavarmasti rikki.

Vierailija:

Keittiön laattalattia on minulle kauhistus. Se on kylmä, vaikka on lattialämmitys. Se on tolkuttoman kova. Se on liukas. Muovimaton kun sais niin olisin ikionnellinen.