Jumittaako kone Firefox-päivityksen takia?
onko kukaan muu firefox-selaimen käyttäjä huomannut, että kone jumittaa aivan totaalisesti välillä? Tämä alkoi uusimman päivityksen jälkeen. Vai onko koneelle pesiytynyt joku pöpö jota virustorjunta ei löydä :(
Kommentit (5)
ja kun tuo jumitus iskee, niin suoritinkäyttö on 100% ja kone hurisee ja hyrrää ihan hullluna. Buuttaaminen auttaa ja nyt oon huomannut, että selaimen sulkeminenkin voi helpottaa... Parhaillaan tutkailen, että liittyykö se joihinkin sivuihin... huutiksen sivut? Onkohan niissä jotain komponentteja mitkä kaipaa päivitystä omalla koneella tai muuten toimii hassusti...
ärsyttävää :/
Ja oon huomannut, että paljon flasheja sisältävät sivut pahentaa tätä. Firefoxiin saa sellaisen flash-blockin joka estää kaikkia flasheja näkymästä ennen kuin erikseen klikkaa ne auki. En muista nyt nimeä mut flash block -sanoilla voi yrittää etsiä. Vähän ainakin tuota tuulettimen puhallusta helpotti tuo flashien blokkaaminen. :)
-2
kakkonen, se vois olla tuo se syy, pitääpä perehtyä :)
http: / /cert. fi/haavoittuvuudet/2007/haavoittuvuus-2007-67. html
Tuo linkki on Viestintäviraston sivuille. Ongelmaa voisi yrittää ratkaista siten, että poistaa Firefoxin ja IE7:n asennukset ja sitten asentaa ne uudestaan.
Jossain tietotekniikka-artikkelissa todettiin, että tuo haavoittuvuus voi aiheuttaa vakavia ongelmia sille koneelle, jonka työpöydässä on nuo molemmat ohjelmat.
Meillä kone alkoi vastaavat temput viime kesänä, ja kun aikamme olimme asennelleet ja poistelleet ja varsinkin päivitelleet, niin loppujen lopuksi meni kone vaihtoon.
Mikä käyttöjärjestelmä sulla on? Mulla on mac, mut voihan se olla yhtä hyvin ongelma windowsissakin.