Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten avioerosta selviää???

Vierailija
27.09.2007 |

Ero on vain ajan kysymys. Myönnän sinnitteleväni huonossa suhteessa pitkälti taloudellisista syistä. Miten ihmeessä pärjään 2:n lapsen kanssa ja missä mä asun...

Unelmakämpässä ollaan nyt, mut en mä tota lainaa yksin pysty maksamaan, en ikinä. Vakkarityö mulla sentään on, mut osa-aikainen, joka ahdistaa myös. Koskaan en tiedä miten iso tili kuussa tulee, riippuu saanko lisätunteja... Ahdistaa.

Mites te muut ootte pärjänneet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoa pakko saada maksettua pois, lisäksi lapset pieniä; 3-vuorotyö ja yksinhuoltajuus ei oikein houkuta...

Vierailija
2/9 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja lasten tulot supistuivat noin 1/4 osaan siitä mitä perheenä oli tienattu. Sen mitä materiassa on menettänyt on henkisellä puolella voittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ne tulot on nytkin niin nollassa. Ei oo takeita, et sain palkkaa kuussa edes tonnia käteen. Millä helvetillä siitä sitten maksaa asumiskuluja, ruokaa ja muita menoja...

Vierailija
4/9 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin vaikeaa voi olla, kun lapsetkin olette saaneet tehtyä. Itsekkyys pois ja alatte puhaltamaan samaan hiileen. Päänaukomiskielto ja halipakko.

Vierailija
5/9 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistua.

Mies halunnut erota jo viitisen vuotta... Ja olen sitä saanut pitkitettyä. Nyt taidan olla itse valmis siihen eroon.

Vierailija
6/9 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni kun erosi, niin miehensä joutui maksamaan usean tonnin elarit, vaikka tämä tuttunikin ansaitsi tosi hyvin (yli 4000 kuussa). Eli jos miehesi on todella hyvätuloinen, niin sinulla ei ole hätäpäivää. Ja saathan omaisuudestakin puolet, joten vaikket unelmakämppää saisikaan, niin kivan oman kodin kuitenkin.

Vierailija
7/9 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sossusta sitten mitä jää uupumaan... Suomessa pärjää kyllä. Tiukkaa voi olla ja jotain menoja pitää varmasti karsia, mutta toimeen tulee. Alussa voi olla vaikeaa ennen ku saa kaikki Kelan yms. asiat kuntoon.

Vierailija
8/9 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 2 ja 3 ja sama tilanne. ero siis edessä. mulla vuorotyö. pelottava tilanne

Vierailija
9/9 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4½ ja 6.

Mulla kans vuorotyö ja siis vielä osa-aikainen. Mä en edes ihan tarkaan tiedä mitä mies tienaa, ehkä 35 000 voisi olla realistinen.

Soviteltua päivärahaa pitäisi varmaan hakea. Mul on työ sellainen, et jos joku työkaveri sairastuu, niin sitten saan lisää tunteja. Muuta toivoa tuossa muuten hyvässä työpaikassa ei ole lisätunteja saada, kun tehoja vain pitää saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi