Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on sinun outo taitosi?

Vierailija
27.09.2007 |

Minä saan milloin vain muotoiltua mahastani raskausmasun. Hieron pyöritellen massua ja hetken päästä raskausmasu on esillä, sopivasti laskeutunut, ei pönöttävä. Outo taito, liittynee jotenkin eteenpäin kallistuneeseen kohtuuni. Muutoin olen normipainoinen ja normimasuinen. (enkä ole raskaana)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu tosi inhottavalta.

Vierailija
2/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan pyörittää kieltäni, niin kuin se ei olisi lainkaan kiinni. Vaikea selittää, miten se käytännössä menee, mutta kyllä se jaksaa ihmisiä hämmästyttää silloin harvoin kuin haluan esitellä tätä " taitoani" . :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on opeteltu taito. Kaveri osasi ja munkin täytyi opetella.

Vierailija
4/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistan sellaisia mitä muut ei. Saan kielen nurin. Jokohan joku tunnistaa minut:)

Vierailija
5/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjaa vauhtia.

Vierailija
6/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä saan milloin vain muotoiltua mahastani raskausmasun. Hieron pyöritellen massua ja hetken päästä raskausmasu on esillä, sopivasti laskeutunut, ei pönöttävä. Outo taito, liittynee jotenkin eteenpäin kallistuneeseen kohtuuni. Muutoin olen normipainoinen ja normimasuinen. (enkä ole raskaana)

Vierailija
7/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olisin oppinut tuon, kun olen mielestäni aina osannut...

Lisäksi saan taivutettua varpaan " jalan alle" ja voin kävellä siten varpaat taivutettuina alaspäin.

En tiedä liekö tuokin kovin yleistä...

Vierailija
8/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan liikuttaa sieraimia _ja_ kulmakarvoja (erikseen siis)

kuulen enemmän kuin useimmat

haistan enemmän kuin useimmat

minullakin on absoluuttinen sävelkorva

minäkin osaan kääntää kieltäni väärinpäin (ja ylikin)

käsivarsieni nivelet ovat niin löysiä että voin vetää kaikki irralleen

niin ja raskausmahan osaan minäkin muovata tuosta vaan, mutta minulla se on enemmän ylipainon ansiota;-D

Vierailija
9/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans sama juttu englannin kielessä. Jos joku pyytää kääntämään nurinpäin kysyn haluaako nurinpäin niinkuin se lausutaan vai niinkuin se kirjoitetaan.

opettelin alunperin kääntämään sanoja nurinpäin ajattelmalla sanat silmissäni kirjoitettuna ja lukemalla ne siitä sitten takaperin. Nyt on oppinut jo " kuulemaan" miten sana menee toisinpäin.

seiska

Vierailija
10/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kääntelemään kieltä talent-showhun vai :D

Vierailija
11/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sitä vatsalihaksillani, enkä työnnä mahaa eteenpäin fyysisesti. Saan sen tavallaan hieromalla houkuteltua esiin.

Minä olen joskus saanut kielen käännettyä 2krt ympäri, ei näköjään onnistu enää, menee vain 1 kierros. Minulla myös herkkä hajuaisti. Haistan esim työkaverien menkat ja haistan jos jollain suussa tulehdus.

Vierailija:

En tajua tuota " pyörittelyä" , mutta minä pystyn ihan vatsalihasten avulla tekemään raskausmassun ja niin monet muutkin.

Vierailija
12/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t noita

Vierailija
13/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä sen joko yhdellä tai kahdella kädellä, istualtaan, makuultaan ja seisaaltaan taikka vaikka yhdellä jalalla hyppien.

Vierailija
14/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn esim. diabeetikon hajusta päättelemään onko tauti hallinnassa.

Vierailija
15/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtumissa, av-palstalla ym.

Vierailija
16/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä friikeimmän näköistä on kai laittaa kädet pään päällä yhteen ja sitten kädet yhdessä viedä sormet alaselkään kiinni (olkapäät muljahtaa paikallaan ympäri),

toinen on tiputtaa olkapää pois paikoiltaan ja nostaa se sitten takaisin,

hauska on kanssa ku joskus makoilee vaikka sohvalla eikä huomaa että on muljauttanut kätensä pois paikoiltaan ja makaa sen päällä niin että näyttää että se on irti, jolloin joku saa sätkyn,

vasemman käden peukalosta saa kivan " liftipeukun" eli se taipuu ulospäin n. 90 asteen kulmaan,

ja tietenkin kaikki nivelten naksuttelut tai irrottamiset (kyynärpäät myös taipuu tosi paljon yli)...

...tosin olen ihmisten hauskuuttamisesta lähivuosina luopunut, kun fysioterapeutti sanoi löysien nivelten löysyttämisen entisestään olevan todella vahingollista...

Absoluuttinen sävelkorva löytyy myös.

Vierailija
17/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka harrastaa noita nivelien naksautteluja, nuljautteluja, paikaltaan ottamisia... Se on oksettavaa.

Vierailija
18/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opeteltiin tuo salakieli kaverini kanssa lapsina, ja suurin osa ihmisistä ei pysty kuulemaan viestiä sen sisältä - sillon tällöin aikuisinakin huvikseen on jossakin tilanteessa joku lause heitetty dv-kielellä, kun on halunnut seurassa sanoa toiselle jotakin " salaa" ;)

t:25

Vierailija
19/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen osannut tehdä tuon raskausmahan! Tosin tällä hetkellä se on ihan luonnostaan...

Yksi hassu " kykyni" on tapani heilutella varpaitani. Osaan heiluttaa keskivarvasta ja pikkuvarvasta yht`aikaa erisuuntiin niin että keskimmäinen menee ylös-alas liikettä (eli vilkutan varpaalalni) ja pikkuvarvas oikea-vasen liikettä. Muut varpaat eivät heilu.

Vierailija
20/35 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haistan esim työkaverien menkat ja haistan jos jollain suussa tulehdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan