Vaatteita "isolle" tytölle???
Vaikkei minulla vauvaa enää olekkaan, tulee tätä palstaa ja blogeja usein luettua. Kaipaisin kovasti kuitenkin vinkkejä ja keskustelua isompien lasten vaatteista ja tyylistä. Kiinnostaisiko ketään jolla myös on vähän isompia lapsia alkaa bloggailemaan aiheesta? Itse tulee ostettua omalle tytölle (6v) tosi paljon vaateita ja tykkään pukea häntä. Ja kyllä tyttärellä alkaa olla jo tietty omakin tyyli ;)
Tuonne tyyloblogin puolelle olisi kiva keräillä kuvia syksyn ja talven hankinnoista. Saakohan ajatus yhtään kannatusta....?
Sama koskee tietysti isompien poikien vaatteita.
Kommentit (5)
Mäkin olen kaivannut hieman isomman pikkutytön vaatteista bloggausta. Oma tyttö pitkä 5v ja tuntuu että blogeissa paljon poikien ja ihan pienten tyttöjen vaatetusta. Olis mukava todellakin jos joku tyttöjen äiti innostuisi. Tyyliblogissa on kiitettävästi esitelty myös tyttöjen juttuja, mutta on selvää että jollain tytön äidillä asiaan olis ihan erilaista innostusta, & paneutumista.
Itsekin olen monta kertaa miettinyt blogin perustamista, mutta pelkään etten ehtisi tarpeeksi usein blogia päivittämään, joten saattaisin olla hiukan tylsä-blogisti ;)
Ala sä Pauleliini, Lupaan tulla vakilukijaksi ;)
Pitää vähän ottaa selvää miten tuota blogia tehdään, miten kuvat tms. saa laitettua. Ei liene kovin vaikeaa...
Vaatetta ja asusteita on tytöllä kaapit pullollaan, osa sellaisia joita äiti tykkää, osa tytön valitsemia ja on siellä jokunen molempien mielestä kiva ;)
Olen miettinyt itse bloggaamista tuolla tyyliblogissa, mutta sitten mietin että onko muiden mielestä meidän tyyli tylsä?! Täytyy pohtia =)
...olen jotenkin käsittänyt että meillä aikas samanlainen maku :) Eli mä varmaan ainakin tykkäisin. Alkakaa molemmat bloggaamaan, mä tuun sit innokkaana kommentoimaan ;)
Itsekin itseasiassa mietin, että kaipaisikohan tyyliblogi uutta blogistia? Totesin kuitenkin, etten ehkä ole oikea ihminen sinne, koska en lasten kasvoja kuitenkaan blogiin laittaisi. Eli bloggaisin pelkkiä vaatteita tai "päättömiä" lapsia...ja olisi ehkä hassua jos yksi blogissa tekisi niin ja muut ei... (ja tämä ei ole mitenkään kritiikkinä niille, jotka lastensa kuvia blogeihin laittaa, vaatteita on ihana katsella oikeiden mallien päällä :) , mutta itse en laittaisi eikä varmaan mieskään siihen suostuisi).
Mutta toivottavasti te siis innostutte bloggaamaan, ehkä mäkin jossain vaiheessa :)
koululaisten pukeutumisesta. Jos joku innostuu sellaisen blogin perustamaan, niin varmasti lukijoita on. Itselläni on lapset 7v, 5v ja vauva.