Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni loukkaantui minulle aivan valtavasti tällaisesta asiasta??

Vierailija
27.09.2007 |

On kertonut että pitää suorasta asenteesta, eli olen ymmärtänyt että voin sanoa suoraan jos joskus on jotain mielenpäällä.

No, nyt oli. Luulin loukanneeni häntä kun hänestä ei aikapäiviin ollut kuulunut mitään. Lisäksi mainitsin että hän on vaikeaselkoinen ihminen, hänestä ei ota selvää mitä hän milloinkin ajattelee (on itsekin sanonut olevansa vaikeaselkoinen). Nämä asiat esitin ihan ystävällismielisesti kuitenkin.

Ystävä loukkaantui ja sanoi että olen syyttänyt häntä huonoksi ystäväksi ja jos mitä muuta. Ja sain kaikki syyt omille niskoilleni. Vaikka kerroin että olen kaivannut häntä jne...

Olen ihan täysin ymmälläni... miksi hän minulle noin kauheasti suuttui?? En tiedä miten nämä asiat nyt selvitetään!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuollainen yksi ystävä. Kerrasta kyllä opin olemaan kertomatta suoraan =)

Ainakin tämä minun ystäväni on sellainen joka tykkää olla kaiken keskipisteessä ja on tottunut siihen, että kaikki ihailevat häntä. Sitten ei jotenkin vain kestä sellaista, että joku arvostelee mitään hänen tekemäänsä. Ei vaikka miten rakentavasti ja ystävällisesti sanoisi. Muuten on kyllä niin ihana ihminen, että tuo tuntuu pieneltä asialta.

Hänen kanssaan sattui ihan vastaava tilanne. Ilmeisesti oli sitten kuitenkin jonkin verran ottanut onkeensa, ja otti itse yhteyttä kunhan pahimman tuohtumuksensa yli pääsi. Toivottavasti koko juttu selviää teidänkin välillä.

Vierailija
2/3 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon asiat yleensä melko suoraan ja sarkasmilla höystettynä. Onko se sitten aito ystävä jollei sellaista kestä?

Otan ympärilleni vain omantyylisiäni ihmisiä. Mitä sitä turhaan humpaamaan jos teeskennellä täytyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran suutuin hänelle ja sanoin, että olen nyt todella vihainen, mutta hän ei ymmärtänyt, miksi olisin niin vihainen. Hän sanoo olevansa suorasanainen ja että pitää toisia ymmärtää jne. Hän itse kuitenkaan ei ymmärrä muita ja juoruaa muista ihmisistä selän takana. Olen ajatellut, että en pidä häntä läheisenä ystävänä, mutta olen varovaisesti tekemisissä kuitenkin. En kuitenkaan enää luota häneen lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän