Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatia

26.10.2008 |

Olen raskaana kuudennella viikolla. Neuvolaan pitää soittaa pian. Meillä on tyttö, synt 02/2006, ja n. 1,5 vuotta olemme toivoneet toista lasta. Olen syönyt Teroluteja ja Clomifenia, juonut sitruunamehua yms, mutta ei mitään vaikutusta. Sitten löysin Homeopatian. Aivan mahtavaa oli käydä homeopatin vastaanotolla. Sain avun. Hän näki heti, että minulla ei ole kaikki hyvin alavatsan alueella. Toisin sanoen, minun paikat olivat epäsuotuisat hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiseen kohdun seinään ja tähän ja muutamaan muuhunkin vaivaani sain apua.

Nyt siis raskaustesti näytti plussaa vain vajaan kahden kuukauden homeopati-hoitojen jälkeen. Toki varmasti raskaaksi tulo on miljoonien asioiden summa ja mukana on paljon onnea ja oikeaa ajoitusta, mutta kyllä homeopatialla oli mielestäni valtavan suuri vaikutus. Suosittelen lämpimästi homeopatiaa erinäisten ongelmien hoitoon kaikille. Nyt vain toivotaan, että neuvolaan mentäessä sydänäänet kuuluvat ja kaikki menee hyvin ja juhannuksen aikoihin pikkuvauva syntyisi :x

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa.. me ollaan yritetty kans reilu vuosi.. ja oon syön teroluteja ja clomeja.. ja nyt pari kertaa saanu pregnyliäkin. mut ei.. mul onn hormonit ihan sekasin.. mahtaisinkohan löytää avun homeopatiasta.. ? :) mitä tällänen homeopatin vastaanotolla käyminen maksaa? :)

Vierailija
2/5 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mä olen viime aikoina muutamastakin suunnasta kuullut että käynti homeopaatilla voisi auttaa näissä asioissa. Tosi kiva kuulla että siitä on ihan oikeasti ollut apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi, kumpi tuli?;)

Oisko muillakin kokemuksia/suosituksia homeopatiasta lapsettomuuden hoidossa?

Vierailija
4/5 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 3kk kuluttua hoidon alkamisesta.

Olimme yrittaneet kolmatta lasta melkein

1,5 vuotta, olin tullut nopeasti raskaaksi ensimmaisissa raskauksissa joten tiesin etta kaikki ei ollut kunnossa, hormoonit sekaisin ja menkkakierto oli pidentynyt jne.

Sain terolut kuurin jonka aloitin joulukuussa, tammi, helmi, ja maaliskuussa soin clomit. Raskaus ei alkanut.

Helmikuussa aloitin myos nuo vyohyketerapia kaynnit, ensin muutaman kerran 2 viikon valein sitten kerran kuussa. Terapeutti sanoi etta han tunsi kaiken olevan ok, munasarjat ja johtimet ym olivat hanen mielestaan auki ja ok tuntuiset (nilkan molemmin puolin on kohtu ja munasarjat ja johdin menee nilkat yli).

Viimeiset menkat alkoivat toukokuun lopussa ja nyt on rv 15. Yhteensa yritimme vauvaa siis 1v8kk.

Olen vakuuttunut etta tuo vyohyketerapia auttoi minua raskautumaan. Clomeillakin voi tietysti olla osansa, eikos ne kerry elimistoon ja pysy siella jonkin aikaa vaikka kuuri olisikin syoty.

Suosittelen ainakin kokeilemaan, ei haittaa ainakaan ole!

Vierailija
5/5 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko suositella pääkaupunkiseudulta jotakin homeopaattia. Itselläni PCO ja epäsäännölliset kuukautiset ja ei ovulaatiota. Nyt olen syönyt yhden kierron ajan Terolutia ja tarkoitus olisi aloittaa Clomifen muutaman kuukauden kuluttua. En mielellään Clomifenia söisi, joten kokeilisin ennen sitä vaihtoehtoa mielelläni homeopatiaa.

Kiitos avusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi