Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB- Piiasta..

Vierailija
26.09.2007 |

Lueskelin äsken bb-sivuja, jossa Piia valittaa kuinka lapset ovat hänen mielestään räkänokkia ja haisee pahalle. Tunnen monia eläinrakkaita ihmisiä, jotka ei voi sietää lapsia ja vaikuttaa jopa tunnekylmiltä lapsia kohtaan. Must on ihan ok, ettei kaikki pidä lapsista, mut onkohan toi yleistä, että eläinrakkailta riittää (oikeasti haiseville) hevosille, koirille ja kisumisuille rakkautta, mutta lapsia he suorastaan vihaa?

Mua suorastaan ketuttaa toi Piian tyyli puhua lapsista, vaikka ymmärränkin, ettei kaikki todella ole yhtä lapsirakkaita kuin minä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan yhtä fiksun kuvan ihmisestä antaa jos kertoo vihaavansa vanhuksia tai vammaisia.

Vierailija
2/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hevosten kanssa ammatikseni puuhaavana olen huomannut että osa niistä jotka oikeesti omistautuvat hevosilleen,koirilleen ja vaikka mille ovat näitä jotka eivät lapsia halua missään tapauksessa. Ihan siis samanlaista puhetta kuin piialtakin on tullut. Ja yksi yhteinen asia heille vielä on että melkein kaikki ovat sellaisia että eivät halua naimisiin, asuvat avoliitossaan ikuisesti:)

Ei mua haittaa, hiton hyviä tyyppejä ovat nämä minunkin tuntemani tyypit. Jännä vain huomata kuinka samanlaisia ovat:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvaa hän ei edes voinut ottaa syliin siksi aikaa, että olisin käynyt vessassa.

No pärjäähän se vauva lattiallakin jos vaan koiraa kielletään menemästä vauvan luo, mutta kun ei kielletä.

Enpä ole sen koommin hänen kotonaan käynyt.

Vierailija
4/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " voisko näille tenaville antaa jotain myrkkyä" . Minusta sekin jo särähti aika pahasti.

Koirat ja hevoset ne vasta kuolaakin ja haisee ihan tajuttoman pahalle. Ei periaatteessa Piiakin haisee pahalle;)

Vierailija
5/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni ihan yhtä fiksun kuvan ihmisestä antaa jos kertoo vihaavansa vanhuksia tai vammaisia.

Mielestäni on järjen köyhyyttä alkaa haukkumaan mitään ikäryhmää. Niinkuin lapset eivät olisi ihmisiä, eivätkä ansaitsisi minkäänlaista kunnioitusta tai ihmisarvoa. No, ehkäpä tuo katkera asenne lapsia kohtaan kuvaakin Piian luonnetta mainiosti. Voisin sanoa, että kolmekymppiseksi melko lapsellista tilitystä, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
6/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu kysyi Piialta kuinka paljon lapsia Piian mielestä voisi kurittaa väkivalloin. Piian vastaus oli, että " ihan kuinka paljon vain" .

Hakkaakohan hän raipalla hevosta, vai onkohan se jo eläinrääkkäystä? Ap ihmettelee..

Vierailija
7/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä jonkilaista vääristymää, taakse saattaa kätkeytyä jotain pettymyksiä ihmissuhteissa tai esim. koulukiusaamista.

Tunne useita tälläisia ihmisiä, eikä hiedän ihmissuhteet ja tunne-elämä ole ihan normaalia muutenkaan. Itse he ajattelevat että kaikkien tulisi olla samaa mieltä heidän kanssaan ja väittävät jopa että eläimet ovat tunne-elämältään ihmisen kaltaisia.

Vierailija
8/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lie tuumaa hänen kummilapsi;) ja on kieltämättä sen näköinen että vois läpsiä lapsia eli hirveä NOITA

Vierailija
9/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä inhosin lapsia vielä kolmikymppisenä ihan niinkuin Piakin, mutta nyt 41v. minulla on pieni maailman suloisin lapsi ja jumaloin muutenkin lapsia todella paljon. Minusta maailmassa ei ole mitään niin suloista kuin pieni lapsi.

Vierailija
10/10 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli jo kertonut avomielisesti, miten hänen poikaystävänsä oli sanonut hänen tavaraansa hyvin löysäksi:O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan