Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkaa hyviä blogeja vuodatus netistä??

Vierailija
26.09.2007 |

Haluttais nettailla ja samalla lukea mukavia tekstejä,joten tänne vinkkejä,kiitos :) Tai muutkin blogit kuin Vuodatuksen kelpaa tietysti!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. virkkuu. vuodatus. net

Vierailija
2/11 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //malawi. vuodatus. net/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen niitä mut en silti ikinä jaksa alkaa väkertään... kateellinen oon niille ketkä jaksaa!!

Tai ne ATC-blogit... KUINKA kellään aikuisella on aikaa?? Kun siis mulla sitä ei oo mihinkään ylimääräiseen...

Vierailija
4/11 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kannattaa vilkaista :) Ei tajua ei miten joku (vaikkakin on ammattilainen) voi tehdä noin ihania tuotoksia,se nallekakkukkin,taidan yrittää jotain sinnepäin menevää pojun 2v synttäreille... onnistuiskohan... :D

Vierailija
5/11 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisipuuro

Vierailija
6/11 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisipuuro on tosi hauska!

Vierailija
7/11 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt tästä. Kertoo perheenäidin erikoisesta harrastuksesta.

Vierailija
8/11 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä osaa sanoa.Olen selaillut kyllä vuodatus.net-blogeja, mutta en ole mistään kiinnostunut.Sekä olen selaillut myös muitten blogipalveluitten blogeja.Minulla ja parilla muulla hyybällä on muuten yhteinen vuodatus.net-blogi, jota en nyt kerro

Vierailija
9/11 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PipSa83.vuodatus.net
(Ai niin, bloggari poisti sen, kun jäi kiinni jatkuvasta valehtelusta...)

Vierailija
10/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon toisiksi viimeisimmän jutun lähettänyt on eksynyt syystä tai toisesta taas tähän samaan keskusteluun xD

Se blogi, jossa viime viestissäni kerroin on lopetettu ja olen tehnyt Tammikuussa omani; aurinkomursunjutut.vuodatus.net

Blogissa omaan IRL ja URL-elämääni liittyviä postauksia.Myös joskus itse keksimästäni mursukylästä tulee silloin tällöin tarinoita.

Vierailija
11/11 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas sama hyyppä.Kyllästyin tuohon blogiin ja sain saman kaksikon tekemään kanssani blogin! Kyseinen paikka on mursukamut.vuodatus.net, joka siis on mursublogi.Blogi on ollut aika aktiivinen ja saimme juuri kolmannen ylläpitäjän postaamaan ensimmäisen postauksen! Toivottavasti ketään ei haittaa tämä minun spämmääminen tänne :D Satuin nyt löytämään tämän keskustelun uudestaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi