Oletteko tilanneet mitään eBaysta USA:sta?
Onko homma toiminut hyvin, jos olette tilanneet?
Loin itselleni tilin sinne, ja tarkoitus olisi huutaa sieltä yksi juttu ja nyt vielä mietin, kuinka turvallista se on. Myyjä on saanut kyllä 100% positiivista palautetta. Olisi mukava kuulla kokemuksianne!
Kommentit (4)
ja luottokortilla (MasterCard) maksanut.
Ei ole ollut mitään ongelmia.
arvo sen mukaan, että siihen voi joutua lisäämään verot + tullimaksun. Myös postimaksun määrä voi yllättää. Ebay UK on myös kannattava, jos sama tuote löytyy lähempääkin. Myös Saksan ja Ranskan ebaysta olen joskus ostanut jotain. Ainakin minulla toimii sama tunnus kaikkiin.
Paypal toimii minulla ainakin mukavasti, se menee muutamalla napinpainalluksella visalle, sitten oman nettipankin kautta sen maksan " pois" . Sen pitäisi olla tietääkseni turvallisimpia tapoja maksaa netissä.
Ja vielä pieni vinkki. ;) Älä koukutu nettitilaamiseen liiaksi. Se on yllättävää, miten se voikin viedä mennessään... Nyt jos miettisin tarkemmin, niin puolet ihan alkuajan ostoksista olisivat jääneet tekemättä ihan sillä perusteella, ettei kannata ostaa, kun ei tarvitse, vaikka saisikin jotain kivaa tosi halvalla. ;)
Voiko maksaa oman pankin verkkotunnuksilla maksun?'
ap