akupunktio raskaana???
Hei,
sain vinkin, että rentoutumiseen voisi auttaa AKUPUNKTIO. Stressi minulla liittyy työhön joten mielelläni löytäisin jonkin keinon (nyt kun tuntuu että omat keinot on käytetty ja neuvolassakin ensi sijaisesti alettiin miettiä lääkitystä, jota en haluaisi aloittaa, koska olen " jo" rv 22+3 ja koska stressi liittyy työhön, en koe olevani kokonaan mielialaan vaikuttavien lääkkeiden tarpeessa)
Takaisin akupunktioon. Oletteko käyttäneet raskausaikana? ja voitteko suositella jotakuta pk-seudulta? Kaikenlaisia hoitajia varmasti löytyy ja nyt haluan pelata varman päälle.
Kiitos jo etukäteen. Tietysti muitakin vinkkejä otetaan vastaan, mutta olen jo aika paljon selvittänyt ja miettinyt itsekin ongelmaani.
Kiitoskiitos
Kommentit (2)
on käsitellyt akupisteitä (käsin siis), jotka liittyvät pahoin jumissa olevien lihasten toimintaan. Sanoi kyllä, että raskaana tiettyjä pisteitä ei saa mennä painelemaan, ettei synnytys käynnisty tahtomatta.
Kun odotin esikoista, meillä oli sellainen neuvolalääkäri, joka itse antoi akupunktiohoitoja. Kävin alkuraskauden pahoinvoinnin ja migreeneiden vuoksi sitten pari kertaa akupunktiossa, raskausviikkoja en muista, alta 16n taisivat olla. Ihan positiivinen kokemus tuntui olevan apuakin. Kannattaa kokeilla! En osaa suositella ketään, muiden luona en ole käynyt. :)
H-M rv16+2