Lapsiveden tihkuttelusta kokemuksia?
Heippa! Epäilin itse lapsiveden tihkuttelua ja tänään polilla tehty lapsivesitesti näytti positiivista :`( Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta? Tuntuu, että nyt alkaa juoksu aikaa vastaan, että saataisiin viikkoja kasaan enemmän. RV:t siis nyt 20+5.
Kovasti kaipailen kokemuksianne :(
Kommentit (4)
ja testi polilla näytti positiivista lapsivedellekin. Rauhallisesti käskettiin ottaa ja kaks viikkoa olin pahimpaan aikaan vuodelevossa. Neuvolassa sanottiin että joillakin tihkuttelee lapsivettä pitkin raskautta, mutta jos sitä kuitenkin on kohdussa riittävästi, lapsella ei ole hätää. Sitähän tulee kuitenkin kokoajan lisää.
Nyt mulla menossa 22+5 ja lapsiveden vuotelu loppui omia aikojaan ja nyt sitä kohdussa normaali määrä, kun huonoimmillaan oli tosi vähän. Reikä josta vuosi on siis umpeutunut. Rauhallisesti on kuitenkin mun käsketty ottaa ja välttää nostelua ja rehkimistä.
Voimia sulle tähän tilanteeseen!
sininenkirsikka ja kuopus 22+5
Perjantaina tosiaan otetaan uusi testi ja katsotaan mitä se näyttää. Jos edelleen positiivinen, niin sitten seuraillaan.
Eihän tässä tilanteessa voi kun levätä ja odottaa. Kyllä tuonne yläkertaan on muutamat toiveet nyt lähetetty...
tai siis kukaan lääkäri, joka mua on noitten vuotojen aikana tutkinu, ei ole osannu sanoa mistä vuotaa. Vei veren alkuperää eikä kohtaa mistä lapsivesi tulee. Kohdunsuu on kuitenkin aina ollu kiinni ja täysmittanen.
Minäkin kovasti olen miettinyt mikä sun tilanteesi on..
wemppa