Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka kuuntelee nyt Iskelmää? Reps kops!!!
26.09.2007 |
Juontaja sanoi että " nyt lähdetään hakemaan sitä pihisevää sumppia" ja laittoi julietin ja joonatanin soimaan.
mä tässä hölmistyneenä että kuulinko oikein. HUH!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei vaan välähdä missään mikään. En osaa muodostaa noita, enkä oikeastaan tajua mikä niissä naurattaa, koska ne tuntuvat kaukaa haetuilta (varmaan siksi että en osaa vääntää niitä).
Alue: Aihe vapaa
en tajunnu?
Ja kuka siellä muuten on just juontamassa ?