Lähteekö pinttyneet tahrat villahaalarista? Millä?
Sain Ruskovillan villahaalarin, mutta valitettavasti edellinen pyykkivastaava ei ole ollut kamalan tarkka huollon suhteen. Villahaalariin on pinttynyt erinäisiä tahroja (olettaisin puklutahroiksi). Olen pessyt haalarin nyt kahdesti, ensin sappisaippuakäsittelyn jälkeen pesukoneen villanpesuohjelmalla ja Sonetilla, ei vaikutusta. Sitten liotin fairyvedessä (eikös sen pitäisi tehota kaikkeen?? :o) jonkin aikaan ja uudestaan koneeseen. Tahrat on ja pysyy :o( Onko mitään tehtävissä vai nakkaanko roskiin tuon villahaalarin. Vaikka on jo periaatteessa puhdas, on tahrat nin näkyviä, etten " voi" sitä käyttää.
Kommentit (2)
aurinkoon. Aurinko haalistaa tahrat tehokkaasti. Ja jos ei aurinkokaan auta, voisiko sen haalarin värjätä? Eli onko ne tahrat kovin tummia/isoja? Mutta ei nyt roskiin ainakaan
En kyllä osaa antaa enää mitään vinkkejä tahranpoistoon, sappisaippuaa olisin ehdottanut, mutta sitä olitkin jo kokeillut. Minua ei kyllä tahrat häiritsisi, koska en juurikaan villahaalaria ulkopuolisille esittele. Eli lahjoita ihmeessä se haalari eteenpäin jos et itse sitä halua lapsellasi käyttää.