Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~Ensikot tiistaina 18.4~~~~

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kaikille enskoille kuuluu? Piinailijoita?

Omaa napaa, kp 2/29, joten pitkä on matka vielä seuraaviin piinailuihin!

Emma

Vierailija
2/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa tuo keli! Onneks on loppuviikoks luvattu aurinkoista ilmaa, joten voi ruveta tekeen puutarhajuttuja.

Nyt on ruvennu oikeen kunnolla mietityttään kun eilen tuli kipeeks rinnat. tai oikeestaan vaan nännit. Tosi kosketusarat. Ja sama meno jatkuu nytkin. Menkkamaisia kipuja kokoajan. Kp on vasta 16..

Toivottavasti tulee tänään muilta hyviä uutisia!! Plussaonnea kaikille ja piinailijoille tsemppiä [color=Purple][size=7]♥[/size][/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä taas loman jälkeen.

Nea: Mulla myös tuli nännit kipeeksi suurinpiirtein samoilla kiertopäivillä kuin sulla. Olen lukenut, että se on yleistä pillereiden lopetuksen jälkeen, joten ainakin mun kohdalla voisi johtua siitä.

Mua kyllä jännittää enemmän ku oisin osannu arvata. Nyt on kp25, tai no oikosulku meinaa iskee, saattaa se olla kp24. Kuitenkin piinailen. Lämmöt mulla ei ainakaan oo koholla.... Mun normaalilämpö on muutenki alhanen, jotain 35.5'

Nyt pitää mennä!

Vierailija
4/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt hiljaiseloa jonkin aikaa, kun harmitti niin vietävästi viimeisin nega. No, nyt on ajatukset selkiytyneet ja kovasti uutta kiertoa odottelen. Joka päivä teidän kuulumiset on silti täytynyt käydä lukemassa.

G:Kihloissa olemme olleet reilun vuoden ja yhdessä viisi vuotta. Sairaanhoitaja olen ammatiltani ja mies on metallifirmassa suunnittelijana.

Jo aiemmin plussanneille Valtavasti Onnea! O-puolellakin on pitänyt käydä lueskelemassa ihania odotustarinoita.

(.) Kp 39 menossa ja loppua ei näy. Kaksi nega testiä on tehty. Viimeksi, kun pillerit lopetin kävi juuri näin, että ekat luomumenkat tulivat ihan kohtuu ajassa ja sitten homma tyssäs. Kuun loppuun odottelen ja sitten menen lääkäriin. Tosin jokatapauksessa taidan mennä, koska kierrot ovat aina olleet hyvin epäsäännölliset ja on aika hankalaa tulla raskaaksi näin pitkillä kierroilla. Onneksi ajatukset pyörii nyt alkaneessa remontissa, koko talon pintaremonttia ollaan aloittelemassa, joten päivät menevät nopeaa eteenpäin.

Plussapölytystä kaikille!

Vierailija
5/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Vaikkakin tänään kyllä näyttää melko sateiselta, mutta sopiipa päivä paremmin töissä istumiseen, kun ei ole liian hieno sää :-)[/color]

[color=darkorange]Viikonlopun kuulumisten perusteella vaikutti siltä, että on taas suuri akkalauma liikenteessä. Tsemppiä siis uuteen kiertoon kaikille tätsyn piinaamille.[/color]

[color=violet]Viipuli kyseli naimisissa olosta. Täältä löytyy nainut nainen. Eli siis melkein vuosi oltu naimisissa ja lähes neljä yhdessä. Prinsessahäitä ei pidetty, vaan enemmän meidän näköiset hauskat juhlat, jossa " kaikilla oli nii-in mukavaa..." .[/color]

[color=darkorange]Lisbet puolestaan kyseli töistä. It-alalla työskentelen, taustalla tietojenkäsittelyn tradenomin koulutus.[/color]

[color=violet]Monilla oli pääsiäisenä vauvakyläilyjä tai -vieraita. Mekin käytiin yhtä kolmen kk:n ikäistä pikkumiestä moikkaamassa. Siskonsa on meidän kummityttö, ihana lähes kolmevuotias energiapakkaus. On ne kyllä suloisia...[/color]

[color=darkorange]Killa, tällä kertaa ei tosiaan ole tarvetta vertaistuelle. Vappuna voipi tällä tytöllä olla mahdollisuus piinailuun...[/color]

[color=violet]Ihanaa viikon jatkoa!!

t. Essi[/color]

Vierailija
6/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiänen tuli ja meni.. Töiden parissa meni mun osalta. Aivan älyttömän kiire viikonloppu!! Nyt onneksi on 2 päivän vapaa, saa ladattua vähän pattereita :)

Soitin aamusella sinne lääkärille, ilmoitin että kuukautiset tuli, joten se ultra siirtyi nyt sitten vappu viikolle.. Ja nyt meen sitten ku on kiertopäivät 22-25 niin sinne S-prog testeihinkin.. Jos ei seuraavat kuukautiset ala jo ennen sitä.. Sitten varmaankin selviää, saanko ne Clomifen-lääkkeet.

Miten muilla meni pääsiäinen? Onko piinailijoita/plussanneita??

KILLA:Saapuiko täti?? I hope not!! :)

KEVÄT TERVEISIN

Lisbet (kp 3/25-..)

Vierailija
7/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän se [b]Emmakin[/b] sieltä, valitettavasti tädin piinaamana! Pahoittelut!

[b]Essi[/b]: mainiota! :) Täältä plussasädetystä ++++++++ sinne päin, toivotaan että et saa vappuna juoda Pommacia väkevämpää! ;)

[b]Nea[/b]: mullakin välillä rinnat/nännit kipeytyi jo oviksen aikoihin. Nyttemmin tasaantunut ja kipeytyvät n viikko ennen tädin tuloa.

[b]Sabam[/b]: *bd*

[b]Hoyt[/b]: tylsiä uutisia! Noi venyvät kierrot on ärsyttäviä! Toivotaan, että edes täti tulisi, jos et kerran plussaa saa!

Ja [b]oma napa[/b]: täti ei vielä oo kunnolla saapunut, lämmöt aamulla tippuneet, joten kyllä se sieltä tulee. Tulisi vaan jo pian, että pääsisi seuraavalle kierrokselle! Tänään jo ihan hyvä fiilis, eilisilta menikin sit jo valmiiksi tädin tuloa itkiessä. On tää kuumeilu vaan rankkaa... Jotenkin toivoton fiilis, kun meillä on ajoitukset aina jälkeenpäin tarkasteltuna osuneet tosi hyvin kohdalleen, mutta ei vaan tärppää. Missä vika? Kun en mä nyt mielestäni edes kauheesti stressaa, vaikka kiertopäiviä ja muita seuraan. Kohta tulee 2 vuotta ilman luotettavaa ehkäisyä, kun ennen yrityksen aloittamista mentiin varmoilla päivillä ja epävarmoina päivinä keskeytetyllä eikä sillonkaan " vahinkoa" tapahtunut, vaikka muutaman kerran huomasin menkkojen alkaessa, että puuhailtu oltiin kyllä ihan huoletta oviksenkin aikaan (kierron pituus vaihteli, joten aika vaikeeta oli tähtäillä).

No, ei auta kuin suunnata kohti kahdeksatta yrityskiertoa!

Ai niin, sanoinko jo [b]tervetuloa uusille[/b]? Enpä tainnut, joten siis lämpimästi tervetuloa kaikki uudet (joiden nikkejä en nyt muista...)!

Vierailija
8/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin lykkyä pyttyyn kaikille piinailijoille! Itsellä pahimmat piinat vielä edessä päin (nyt kp17/26-30)...

Tänään aamulla oli huono olo, kun olin kouluun lähdössä, eikä meinannut helpottaa ollenkaan. Mies oli heti että " aamupahoinvointia!" mutta kun on ennenkin ollut tällaisia mahajuttuja, niin en usko nytkään johtuvan raskaudesta. :/ Mitään erityistuntemuksiakaan ei ole.

Tilasin eilen 3 kpl " erityisherkkiä raskaustestejä" ja katsotaan nyt, ehtiikö sitä alkaa testailemaan vai tuleeko menkat ennen... Kuinkahan aikaisin noilla " erityisherkillä" testeillä voikaan testailla? Mitä kokemuksia teillä muilla on?

Vierailija
9/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ehdin pääsiäiskuulumisianne hieman lueskelemaan, mutten sitten jaksanut sanaakaan naputella. Lähetän lohduttavia ajatuksia kaikille niille, jotka saivat kutsumattomia tätivieraita pääsiäisen aikana. (Sori, olen huono muistamaan nimiä! Yritän kovasti aina painaa mieleeni nimiä ja kuulumisia, mutta melko heikolla menestyksellä).

Pääsiäisen viesteissä oli taasen jotain gallupia käynnissä, joten kannan korteni kekoon. Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa kohta kuusi vuotta ja yhdessä jo 12. Teini-iän ihastus muuttui ihan oikeaksi " aikuisten" rakkaudeksi ja tässä sitä nyt ollaan -onnellisina ja toiveikkaina. Työstäni sen verran, että työpäiväni ovat mitä ihmeellisimpiä. Tänään olen mm. lukenut aapista, harjoitellut lauseiden kirjoittamista ja leikkinyt pää-olkapää-peppu-varpaat -leikkiä. Voitte siis varmaankin arvata, että olen luokanopettaja, joka puuhailee pienten oppilaiden kanssa päivästä toiseen.

Oma napa vuorossa: Viime viikolla kirjoittelin, etten aloittaisi piinailua ennen kuin pääsiäinen on ohi. No, melkein selvisinkin suunnitelmien mukaan. Eihän niille ajatuksille kuitenkaan mitään voi... Vähitellen tässä alkaa jännitys nousta ja pienen pieni toivo herätä, kun eilen kaivoin kalenterini esiin. Tänään on menossa kp33/28-34 enkä oikein tiedä, mitä pitäisi ajatella. Yleensä täti on tässä vaiheessa jo ilmoittanut olevansa tulossa, mutta nyt ei ole mitään merkkiä. Pieniä nipistelyjä on ollut ja rinnat ovat kainaloiden puolelta arat. Yleensä rinnat eivät ole olleet sivuilta arat ja aristaminenkin on häipynyt jo muutamaa päivää ennen tätiä. No, odottelen vielä rauhassa ja toivon tietysti parasta. Tällä viikolla on onneksi niin paljon muutakin tekemistä ja ajateltavaa, että ehkäpä piinailulle ei ole paljoa aikaa.

Tulipas pitkä tilitys. Tätä se hiljainen pääsiäinen teettää, ei ole ketään kenelle avautua ja purkaa jännitystä -paitsi mieheni, joka on päättänyt ottaa päivän kerrallan ilman minkäänlaista jännittämistä.

Aurinkoa kaikille! -desejo-

Vierailija
10/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittamassa lyhykäisesti tietojani tuonne toiseen pinoon.. Mutta kerron ne vielä uudelleen.. Eli itse olen 28v., mies 33. Ensimmäistä lapsukaista tässä toivotaan.. tai minä taidan olla se joka sitä enemmän toivoo, mutta nyt on mies myöntynyt asiaan.. ja aloittaa jo ihan itse keskusteluja mm. turvaistuimista.. :)

Pillerit on nyt kymmenen vuoden popsimisen jälkeen jätetty pari viikkoa sitten pois. Eli eka kierto on vasta meneillään.. Kierron pituudesta en osaa vielä tässä vaiheessa sanoa minkäänlaisia villejä veikkauksia.. joskus aikoinaan ne saattoivat venähtää 22:sta jopa 70:een... joten mielenkiinnolla odotan mitä tuleman nyt pitää..

Aiemmin kirjoittelin pari kertaa tuonne Tammenterhoihin, mutta sitten huomasin Ensikot, ja totesin tämän olevan enemmän minun juttuni.. :)

Lueskelin siis tuossa teidän aiempia keskusteluja.. Siellä oli gallup' ia ammateista ja avioliitosta.. Naimisiin ei olla " ehditty" , mutta kohta 11 vuotta ollaan yhdessä oltu.. kuten isäntä asian esittää: " samalta jääkaapilta syöty" . Kihloissa ollaan. Elantoni ansaitsen lasten parissa työskentelemällä. Aiemmin olen ollut mm. lastensuojelussa, nykyään päivähoidossa esimiesasemassa.

Mutta eiköhän siinä nyt näin ens alkuun..

Auringon paistetta kaikille!!

-Typystiina- :)

Vierailija
11/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas näin pääsiäisen jälkeen...kyllä aamulla ärsytti kattoa pihalle kun sato lunta...mut vedeksi se sit päivän mittaan muuttu..kp 20/28 menossa ja ei enää kauaa piianilua..saa nähä kaahaako tätsykkä paikalle...

nopiaa tuossa lukaisin muiden juttuja mut jotain galluppia oli ammateista..mä oon töissä päiväkodissa avustajana...

mut ei sen kummempaa tänne..meen vähän tekemään ruokaa ja kattomaan eilistä tappajahaita nauhalta...

adette

Vierailija
12/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aktiivisempi lukemaan kuin kirjoittamaan, mutta täytyy varmaan välillä myös kirjoitella (eikä vain lukea teidän kuulumisia ;) ).

Eilen oli galluppia, joten vastauksia niihin. Olemme olleet reilun vuoden naimisissa (yhdessä ollaan oltu kohta 13 vuotta) ja ammatiltani olen myymälävastaava.

Tänään on 1/26 menossa (tädin tulo ei yllättänyt).

Vierailija
13/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on pääsiäiset taas vietetty ja paluu takasin arkeen. Oli mukavaa ku oli pitkä viikonloppu ja kerkes siten myös vähän reissaileen ja katsastaan kuinka tuttujen muksut on kasvanu. Musta on jo pitemmän aikaa tuntunu että ympärillä on vaan vaaveja tai sitten raskaana olevia naisia. Joku taisin asiasta jo mainita pääsiäispinossa.

Huomasin myös Galluppia olevan liikenteessä joten vastauksia niihin naimisiin ei oo vielä miehen kanssa päästy, mutta kyllä sitä tässä vielä kerkee. Niin ja siihen toiseen aiheeseen, että insinööri oon ammatiltani.

Ikävää, että tädit on ollu nyt liikenteessä monessakin suunnassa. Toivottovasti oma täti tulis pian kylään ja sen jälkeen saiskin alkaa todellisen yrityksen. Epäilen, että omat kierrot tulee kyllä nyt oleen mitä sattuu ku ne oli sitä jo ennen pillereiden alottamista, miks ei olis sitten myös pillereiden lopettamisen jälkeekin.

Paljon +++++säteitä ilmaan :)

Vierailija
14/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukavaa viikonalkua kailkille säässä olisi tietenkin toivomisen varaa!

Jokin muu kuin räntäsade olisi voinut hieman enemmän piristää tätä loman jälkeistä päivää ja eteenkin aamua!

Piinailijoille ++++++++++ peukkuja ainakin desejolla on jännät paikat. Olen aika onneton muistamaan noita nikkejä joten ++++++++++pölyä kaikille!

Uusille tervetuloa ainakin Typytiina oli liittynyt joukoon.

Täällä tätiä odotellessa kp 34/28-32-?. Tuntemuksia ei ole muuta kuin nännit hieman arat. Negakin tuli testattua lauantaina. Eli tänne saisi tädin karkkoitaa jotta tuo kiertokin pysyisi aisoissa.

-hapö-