Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä sille että inhoan työkavereitani, en pidä heistä?

Vierailija
25.09.2007 |

ei heissä ole oikeesti mitään vikaa, minussa on vika. Olen liian ylpeä ja kriittinen. En kerro heille omia asioitanikaan koskaan, eivätkä he tiedä että minulla on poikakaveri jonka kanssa asun. Mutta en haluaisi olla tälläinen.. mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika huono homma. Jos saat joskus ylennyksen, eivät alaisesi tee extratyötä sinulle, koska olet kylmä ihminen.

Vierailija
2/6 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ansaitakseni rahaa. Mulle kahvikuppikunnat yksi ja sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalal minusta tuntuu että minulla on heikko itsetunto ja samalla tuntuu että olen parempi kuin ne, eikö ole outoa?

Vierailija
4/6 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat samanlaisuuksia heissä ja itsessäsi, etkä voi enää tuntea inhoa. Ehkä se sitten on se itsetuntosi, josta tuo kumpuaa. Pelkäät, että he ovat sinua parempia, et uskalla tutustua ja olet ylikriittinen. Ihmisiä me kaikki vaan ollaan. Lapsuudenkodissasi aikuiset arvostelivat kovasti sinua? Ja varmasti kaikkia ystäviäsikin, jos toit heitä kotiin?

Vierailija
5/6 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pelkää että he ovat minua parempia, eivät he ole. Sen tiedän, mutta eivät he ole huonoja ihmisiä myöskään. Paitti muutama todella kiero ihminen.

Vierailija
6/6 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kertoilla omia asioitaan. Asiallinen käytös riittää mun mielestä niiden kanssa joiden kanssa on ihan eri aaltopituudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan