Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avioero tuli. nyt ei sitten enää lapsia lisää eikä perhejuhlia, eikä.. yhyy.

Vierailija
25.09.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies petti ja pistin pihalle. Se sit siitä.

Vierailija
2/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo tosiaan ovat suurimmat surut avioeron jälkeen.... Hyvänen aika, " tarvitaanhan" miestä ja kumppania muuhunkin kuin lastentekoon ja perhejuhlien järjestämiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jo olemassa olevien lastesi onnellisuus ja kasvaminen avioeroperheessä? Eikö yhtään huoleta?

Vierailija
4/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ero tuli kun lapsi oli vajaan vuoden, nyt 7 v, ja meillä se kyl helpotus oli. Minä kyllä olen järjestänyt perhe ym. juhlia silti, vai luulitko kenties ettei avioero lapsi perheessä juhlia ym. normaalia. Luulosi täysin väärä ja sinustahan se kiinni on. Me ainakin ollaan onnellisia.

Vierailija
5/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sitä pitäisi olla sitten huolissaan? että kuka käy kaupassa tai miten pääsen jumppaan? höh.

Vierailija
6/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on ahdas perhekäsitys jos noin ajattelee.

Vierailija
7/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärikahveilla ja tavannut sukulaisiani...

Vierailija
8/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken voi sanoa normaalillakin " äänensävyllä" , eikä huutamalla ja vittuilemalla kymmenellä kysymysmerkillä ja huutomerkillä.

Esim.

Avioerosta huolimatta voinet yhä saada lisää lapsia uuden miehen kanssa. Kun on koko elämän tuntenut sisarpuolensa, tuntuu hän ihan kokonaiselta sisarelta. Perhejuhlia vietetään myös yksinhuoltaja -perheissä, ja jos ja kun välit sen sallivat, voihan myös isä ottaa osaa lapsensa syntymäpäiväjuhliin ja jouluihin yms. Kyllä se siitä, moni on avioerostä hengissä selvinnyt.

Vierailija
9/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 9 ei kai sitä ex-miestä voi siinä pyörittää mukana kuten ennenkin vaan otettava itsenäinen linja sekä hänen että minun. vai onko se normaalia, että ollaan sitten yhdessä suurina päivinä, jos ei pieninä olla? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan