Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan käsittämätön mielipide: on jotenkin " epämiehekästä" kulkea polkupyörällä

Vierailija
25.09.2007 |

Olin ihan äimänä, kun kaverini arvosteli näin miestäni. Ja minä kun olen ollut iloinen, että mieheni pyöräilee, kun muuta liikuntaa en saa sitä harrastamaan....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus on totta, niin taitaa olla miehen kaverilla/kavereilla pelko siitä, että pyöräilyn aloittava tai sitä harrastava kaveri näyttää paremmalta ja on paremmassa kunnossa kuin pömppömahat, joilta harrastus ei tule onnistumaan.



Happamia, sanoi...

Vierailija
2/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen ja ylpeä miehestäni, joka on hyväkuntoinen, sporttinen ja säästää vielä luontoakin pyöräilemällä töihin kesät talvet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet sekä pyöräilevät että autoilevat, sekin on ihan ok.

Ne jotka vain autoilevat, ovat kyllä suuremmalla todennäköisyydellä kaikkein kurjimmassa kunnossa olevia, flegmaattisia pullamössöpoikia.

Vierailija
4/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin tuntemani miehinen mies fillaroi.

Vierailija
5/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies ajelee katumaasturilla paikkaan kuin paikkaan.

Vierailija
6/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä liittyi siis päivittelyyn siitä, että meidän perheessä ei ole autoa. No, se onkin sitten toinen juttu...



Ja ei, mieheni ei käytä pyöräilyshortseja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella miehekäs mies on niin hyvässä kunnossa sekä päältä että sisältä, että voi kulkea ilman kallista peltilehmää piilopaikkanaan pitäen!

Vierailija
8/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä autoilijat, joita ei ikinä näy pyörän selässä tai muuten taittamassa matkaa, ovat niitä laiskanpulskeita fysiikaltaan rapistuneita kölliäisiä, jotka eivät edes jaksaisi tehdä mitään missä pitää vähän vaivata ruumistaan, ainakaan pään alapuolista lihaksistoa. Mitä miehistä sellaisessa ukossa on?



Minusta mies, joka pitää terveydestään ja kehostaan huolta on mies jos kuka. Se osoittaa vastuunottokykyä ja aktiivista mieltä.





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tyylikkäässä mustassa urheiluasussa sikakomea mies. Katsoin, että no jo on melkoinen hottie, kunnes tajusin, että oma mieshän se siinä menee :-). Ei vaan kypärän ja aurinkolasien takaa heti aivot tavoittaneet kasvoja.



Juu, miehekäs on kuin mikä!

Vierailija
10/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies pystyy matkustamaan jopa metrolla tai bussilla!



Kyllä ihmisen itsetunnossa on pakko olla jotain vikaa, jos hän ei

pysty näkemään itsensä kuin autonratissa. Pitääkö joku tällaista niin toimintakyvyltään kuin mieleltään rajoittunutta miestä miehekkäänä?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea miehinen mies ei muuksi muutu vaikka ajais kolmipyörällä.

Vierailija
12/15 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syödä makkaraa, että tulee hyväksytyksi oman sukupuolen edustajana.



Onko suomessa tosiaan noin ahdasmielisiä ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakat harakkaparvessa, lokit lokkiparvessa, varpuset varpusparvessa... Kummalliset kummallisessa parvessa?

Vierailija
14/15 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä näkee enemmän ratin takana kuin pyöräilemässä..



t pyöräilijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei pidä hygieniastaan eikä terveydestään huolta eikö kykene vastuunottoon elämästään.







Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan