Ihan käsittämätön mielipide: on jotenkin " epämiehekästä" kulkea polkupyörällä
Olin ihan äimänä, kun kaverini arvosteli näin miestäni. Ja minä kun olen ollut iloinen, että mieheni pyöräilee, kun muuta liikuntaa en saa sitä harrastamaan....
Kommentit (15)
Olen iloinen ja ylpeä miehestäni, joka on hyväkuntoinen, sporttinen ja säästää vielä luontoakin pyöräilemällä töihin kesät talvet.
Monet miehet sekä pyöräilevät että autoilevat, sekin on ihan ok.
Ne jotka vain autoilevat, ovat kyllä suuremmalla todennäköisyydellä kaikkein kurjimmassa kunnossa olevia, flegmaattisia pullamössöpoikia.
Monikin tuntemani miehinen mies fillaroi.
Tosi mies ajelee katumaasturilla paikkaan kuin paikkaan.
Tämä liittyi siis päivittelyyn siitä, että meidän perheessä ei ole autoa. No, se onkin sitten toinen juttu...
Ja ei, mieheni ei käytä pyöräilyshortseja ;)
Todella miehekäs mies on niin hyvässä kunnossa sekä päältä että sisältä, että voi kulkea ilman kallista peltilehmää piilopaikkanaan pitäen!
Yleensä nämä autoilijat, joita ei ikinä näy pyörän selässä tai muuten taittamassa matkaa, ovat niitä laiskanpulskeita fysiikaltaan rapistuneita kölliäisiä, jotka eivät edes jaksaisi tehdä mitään missä pitää vähän vaivata ruumistaan, ainakaan pään alapuolista lihaksistoa. Mitä miehistä sellaisessa ukossa on?
Minusta mies, joka pitää terveydestään ja kehostaan huolta on mies jos kuka. Se osoittaa vastuunottokykyä ja aktiivista mieltä.
...tyylikkäässä mustassa urheiluasussa sikakomea mies. Katsoin, että no jo on melkoinen hottie, kunnes tajusin, että oma mieshän se siinä menee :-). Ei vaan kypärän ja aurinkolasien takaa heti aivot tavoittaneet kasvoja.
Juu, miehekäs on kuin mikä!
Tosi mies pystyy matkustamaan jopa metrolla tai bussilla!
Kyllä ihmisen itsetunnossa on pakko olla jotain vikaa, jos hän ei
pysty näkemään itsensä kuin autonratissa. Pitääkö joku tällaista niin toimintakyvyltään kuin mieleltään rajoittunutta miestä miehekkäänä?
oikea miehinen mies ei muuksi muutu vaikka ajais kolmipyörällä.
ja syödä makkaraa, että tulee hyväksytyksi oman sukupuolen edustajana.
Onko suomessa tosiaan noin ahdasmielisiä ihmisiä?
Harakat harakkaparvessa, lokit lokkiparvessa, varpuset varpusparvessa... Kummalliset kummallisessa parvessa?
miehiä näkee enemmän ratin takana kuin pyöräilemässä..
t pyöräilijä
joka ei pidä hygieniastaan eikä terveydestään huolta eikö kykene vastuunottoon elämästään.
Jos aloitus on totta, niin taitaa olla miehen kaverilla/kavereilla pelko siitä, että pyöräilyn aloittava tai sitä harrastava kaveri näyttää paremmalta ja on paremmassa kunnossa kuin pömppömahat, joilta harrastus ei tule onnistumaan.
Happamia, sanoi...