Lue keskustelun säännöt.
Nimiasiaa... maksaako kirjaimen muuttaminen?
25.09.2007 |
..eli maistraattihan tämän tietäisi, mutta kysynpä täältä jos tärppäisi..
Eli ennenvanhaan nimemme on alkanut W:llä, mutta " suomennoksien" suorittamisen jälkeen V:llä..
Mahtaisiko V:n muuttaminen takaisin W:ksi maksaa, ja olisiko muutoin hankalaa?
Entä pitäisikö KAIKKI asiakirjat muuttaa..?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sillä ole väliä montako kirjainta muuttaa! Höhlä kysymyskin :) Nimi siinä muuttuu. Ja toki, ajokortti, passi ym. uusiksi. Uudet pankkikortit on ilmaisia, mutta nuo viralliset ei. Kannattaa ajoittaa nimenmuutos passin vanhemenisaikaan?