Ovisplussa tänään: kannattaako pupuilla jos toiveissa tyttö?
Tänään ovisplussa ja hommailua lauantaina ja sunnuntaina. Kannattaako tänään enää puuhailla jos toiveissa on tyttö??
Sain ovisplussan pitkästä aikaa, joten siksi olisi niin kiire puuhailemaan, mutta suurimmalla todennäköisyydellä tulisi poika, vai???
Kommentit (4)
Niin minäkin ajattelin, piti vaan tarkistaa asia. Miehen suku on niin poikavoittoinen, että taitaa pokia vaan tulla (2 poikaa meillä jo).
Onnellista odotusta sinulle!
Mä taas epäilen josko mun mies osaa tehdä ollenkaan poikia.. Meillä nyt 2 tyttöä ja vahvasti merkit viittaisi taas tyttöön.. Mutta marraskuussa on 4d, siellä selvinnee kumpi masussa polskuttaa :)
En oikein tiedä kumpaa toivon enemmän. Nyt kahden tytön jälkeen kolmas tyttö tuntuis tosi luonnolliselta, mutta toisaalta taas poikakin olisi ihana.. No, pianhan se selviää. Jännää kyllä on!
Yleensähän sitä sanotaan, että tyttösiittiöt on hitaampia ja pitkäikäisempiä, eli voi hyvin olla, että teillä on nyt tyttöjä siellä odottelemassa. En sitten tiedä voiko vikkelät pojat sinne ehtiä tyttöuimareiden edelle kiilaamaan.. Mutta jos vauvaa haluaa, niin kyllähän sitä sitten kaikki tilaisuudet haluaa käyttää hyväkseen. Mutta jos ei ole niin paniikkia asian kanssa, niin voihan sitä olla nyt hommailematta enempää ja katsoa mitä tulee :)
Minä tunsin viimeisimmässä plussakierrossa oviksen maanantaina (+lämmöt nousi tuolloin sen ½ astetta), mutta ultrasta taaksepäin laskettuna ovis oli vasta lauantaina! Ja vahvasti tässä raskaana ollaan, kuukauden päästä selvinnee kumpi on tulossa.. Eli voi olla, että on poikakin, mutta toisaalta viimeinen yrityspäivä oli tiistai, joten aika monta päivää ovat tuolla jossakin eläneet.
Mikaela ja helmi rv18+3