Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

````SISSIT TIISTIAHIN =))````

25.09.2007 |

Huomenta jälleen!

Hyvin nukuttu yö takana. Ei supistuksen supistusta. Eilen illalla kävin tunnin reippaalla kävelyllä, kyllähän se silloin kiristeli ja sattui mutta eipä muuta sen jälkeen. Liitoskivut kyllä vaivaa aikas lailla.. :/

Tänään olisi ohjelmassa neuvola ja kampaaja, saas nähdä uskaltaako ihan uutta mallia kokeilla näin loppuraskuden kunniaksi :)

Alkaa tosiaan väki vähenemään. Eihän meitä ole kuin muutama hassu täällä enää. Pitää sit kirjoitella monta kertaa päivässä että pino pysyy pitkänä!! :)

ONNEA kirahviinalle pojasta!! Iso poika on ;)

Kylmä yö tainnut olla kun ikkunat huurussa!! Mut päiväksi sit lupas +20?? Ihan ihme kelejä..

Uma on varmaan saanut nyyttinsä, toivottavasti kohta kuulemme hänestä.

Mukavaa tiistaita kaikille! Pidetään pino ahkerana =)

outs@ ja masu rv 39+2

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua alkaa kypsyttää tämä odottelu, millon se synnytys alkaa!

On niiin tylsää vain odottaa ja odottaa että milloin ja milloin.

Huomenna se neuvolakin, tylsää - kaikki tylsää :)

Nyt köllähdän sänkyyn rentoutumaan alkoholittoman siiderin kera :P

Vierailija
22/22 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tuossa taas lukea viestejä, mutta niitä tulee niin älyttömästi, et meni vähän aikaa. Heh.

Oli kyllä todella ihanan näköinen se Uman poika.

Jotain muutakin piti kommentoida, mutten muista enää. Harmi kun ei voi palata taaksepäin tässä vaiheessa ja lukea uudestaan. Sillee siis et tos alhaalla ois kirjotuksia.

Täälläkin sitä vielä odotellaan. Ei edelleenkään merkkejäkään tulosta. Tää varmaan käynnistetään. Tää maha kyl repeää kohta. Hirveen iso. Ei tämä ole hyväksi enää mun kropallekaan. Mäkin olen saanut nukuttua yllättävän hyvin viime aikoina. Vessakäyntien välissä, ja niitäkin on yhä harvemmin. Mietin et ois varmaan pitänyt olla lokakuisten palstalla, kun tää kuitenkin sinne asti menee.

Nyt 39+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla