onko kierukassa (naisen mielestä :-P)
mitään HYVÄÄ?
Oma elämäni on ollut ihan kamalaa laiton jälkeen ja otatankin sen heti pois ja aloitan kampanjan siitä, kuinka huono huijaus se on!
Kommentit (8)
hormoni.
toi ihon rasvasuus on yks juttu, joka mua kuvottaa mua niin, että tekis mieli käydä suihkussa 10 kertaa päivässä, jos pystyis.
Mulla ei ole ollut finnejä edes raskausaikana tai murrosiässä ja nyt koko naama on räjähtänyt niin, etten kehtaa kohta mennä töihin. Joka aamu herään (jos olen kipujen tai vuotojännityksen vuoksi edes nukkunut) ja mietin, mihin asti akne on levinnyt.
kamalaa kamalaa kamalaa.
Muualle elimistöön siitä pääsee niin minimaalisen vähän, ettei se mitään rasvoittumisia tai muutakaan oireita aiheuta.
Kuparikierukkaa ei voi laittaa, koska runsaat kuukautiset. Hormonikierukka on paras ollut tähän asti. En ole huomannut mitään poikkeavaa ja tiedän niin monia, joilla ihan loistovalinta ollut!
Voi olla että muuttuu vielä mieli. Mutta on tiputellut koko ajan. Pientä vuotoa mutta silti. 2 krt ollut kunnon menkat joita ei ole koskaan ollut elämässäni. Lue; menkka vuotoni on ollut 3 pv ja hyvin niukkaa aiemmin.
Päätäni särkee jatkuvasti, ei ole todettu migreeniä. Todella kovia kipuja vatsassa ja selässä, vaikka ei menkkoja olekaan. Ei ole aknea, mutta iholle tulee herkemmin finnejä. Hyvä puoli on tuo rasvoittuminen, ennen olin sekaiho ja nyt on normaali.
Seksiä ei tee enää mieli kuten ennen. Aivan selvä ero. Kuin olisi halut poistettu. =(
kyllä kuukutiskierron ja hormonitasapainon muuttuminen vaikuttaa ketjureaktion tavalla ihan koko elimistöön.
Muualle elimistöön siitä pääsee niin minimaalisen vähän, ettei se mitään rasvoittumisia tai muutakaan oireita aiheuta.
turha rahan meno.
Monta sataa euroa tähän turhaan kärsimykseen....
Ja kyllähän se sitä paitsi sanotaa JO kierukan ohjeissa, että hormonit voi aiheuttaa aknea. Siksihän se murrosiässäkin joillekin puhkee. Ett 5 nyt oot kyllä väärässä.
että kierukan hormoni asettaa kohdun lepotilaan. t. vitonen
Paljonkin hyvää, menkat loppuneet ja sitä myöten kamalat kivut. Ei mitään pahoja sivuvaikutuksia. Miinuspuolena iho rasvasempi kuin ennen. Ja langat pisteli, mutta ne sai lyhennettyä. Mulla siis hormonikierukka.