Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuulimunaraskauden keskeytys lääkkeillä

24.09.2007 |

Olen tilanteessa jossa minulla epäillään vahvasti tuulimunaraskautta.

Olen nyt alkanut tutkimaan näitä " vaihtoehtoja" ja sitä, että mihin minun tulisi osata varautua.

Viime käynnillä mainittiin lääketieteellinen tyhjennys/keskeytys.

Käykö se kipeää? Tuleeko suppareita? Vuodosta sanoivat sen olevan normaalia kuukautisvuotoa runsaampaa ja " hieman" kivuliaampaa.

Kaavinta lienee se huonompi vaihtoehto?

Olen kertaalleen synnyttänyt ja nyt viikkoja minulla pitäisi olla n 7.

Pahoinvointia on ja HCG arvoni ovat " normaalit" . Vielä ei ultarassa sikiötä näkynyt ja reilun viikon päästä kuulemme viimeisen TUOMION.

Kertokaa kaikki mihin minun tulisi pahimmassa tapauksessa varautua, mitä minun tulisi osata " vaatia" tässä tilanteessa.

Milli =(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kolme kertaa tuulimunaraskaus (välissä myös onnistuneita raskauksia). Kaksi kertaa olen ollut kaavinnassa ja kerran lääkkeellinen tyhjennys ja tämä lääkkellinen oli ainakin minun mielestäni " miellyttävämpi" tapa. Kipuja oli, mutta ne olivat siedettävät ja niihin sai särkylääkettä. Kaavinnassa nukutetaan, ja se on molemmilla kerroilla ollut pelottavaa. Kun sain kolmannen kerran tietää, että raskauteni on taas tuulimuna, olin aivan kauhuissani ja vietin unettomia öitä, kun muistelin edellisiä nukutuksia. Ja olin helpottunut, kun lääkäri antoi minun itse päättää menenkö kaavintaan vai lääkkelliseen tyhjennykseen. Mutta sinullahan on vielä toivoa... Minulla nämä tuulimunaraskaudet olivat jokseenkin oireettomia ja onnistuneissa raskauksissa pahoinvointi on ollut rankkaa. Pidetään peukkuja että saat hyviä uutisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla