Tyttöporukassa etelään golfaamaan? 2,5-vuotias 2 vkoa isän kanssa
Kommentit (17)
Olemme erilaisia; itse en haluaisi olla noin pitkään erossa perheestäni. Mutta jos itse haluat etkä koe ikävän pilaavan reissuasi, mene ihmeessä, reissu tekee varmasti hyvää! Ja lapsihan on isänsä kanssa, eli ei varmastikaan koe tulleensa hylätyksi vastoin kuin se tuttavaperheen 1-vuotias, joka jäi " yksin" kotiin vanhempien lähtiessä perheen vanhempien lasten kanssa kymmenen päivän reissulle.. :(
Mä oon varmaan kanssa tosi vanhanaikainen, mutta musta tuo kuulostaa turhan pitkältä ajalta. Jos kyseessä pakollinen työmatka, niin ymmärrän, mutta muuten ei. Sama koskee sekä isää että äitiä. Muutama päivä ok.
hyvissä ja osaavissa käsissä lapsenne on, onhan hän isänsä kanssa.
ja kyllä, antaisin oman miehenikin lomailla tuon saman ajan ilman naputtamista.
mutta se vaikuttaa paljon minkälaiset arvot omaa, onko lapsi tärkein elämässä vai hauskanpito?
Kahta viikkoa en kuitenkaan a) raaskisi olla pois lapsen luota b) raaskisi käyttää lomaa muiden kuin perheen kanssa (käyn siis töissä)
kanssa kotona. Äidille ero oli kamalaa tuskaa, tytöllä ja isillä meni ihan hyvin :)
Jos olet, silloin tuo on liian pitkä aika.
Olisiko se myös miehelle liian pitkä aika, jos siis mies lähtisi ja nainen jäisi?
Vrt. se täällä pyörinyt metsästysaloitus (siinä tosin muitakin " raskauttavia" asianhaaroja).
8
Tosin noin pitkää aikaa en todellakaan itse pystyisi olemaan erossa omasta 2v11kk ikäisestä lapsestani. Lapsi varmasti pärjäisi isänsä kanssa mutta ikävöisi varmasti myös minua.
lähtisin riemusta kiljuen :)))) ihanaa matkaa!!!!!!!! toivottavasti siis LÄHDET ja nautit olostasi!!!!!!!!
mä en voisi kuvitellakaan lähteväni kahdeksi viikoksi eroon miehestä enkä lapsista, menisi loma pilalle, kun ikävöisin varmaan jo lentokentällä. Kauhea ajatuskin. Joku viikonloppuloma olisi tosiaan tarpeeksi.
enkä ikuna olisi erossa tytöstä kahta viikkoa putkeen! En työn saati lomailun takia.
Ja hoitoon laitoin kyllä jo kun lapsi oli 1,2 kk. En vain haluaisi olla erossa kuin korkeintaan pari yötä. Nyt vasta kokeiltu puolentoista vrk eroa.
Tuon ikäinen voi jo vähän ihmetellä onko äiti kadonnut kokonaan.
Ei katsonut edes minua ja tätä kesti seuraavankin päivän. Mielestäni on todella pitkä aika olla erossa noin pienestä.
Yksi viikko ihan maksimissaan ok, jos ei ole mikään pakollinen työreissu.