partylite -tuotteiden hinta...
Mun eurosokea anoppini oli laittanut meille sellaisen metallisen (tuikku)kynttilän alusen. On sellainen jalallinen, pohjaltaan suorakaiteen muotoinen kynttiläkori, johon punottu lasihelmiä. Kaunis on. Anoppi kertoi, että halpa oli. Kuinkahan halpa, osaisko joku vastata?
Kommentit (16)
en muista nimeä, käyn kattoo lukeeko siinä jotain
"korin" ulkosivussa on ikään kuin lehtiä, ja kukkina sitten niitä lasin värisiä helmiä.
Enää sitä ei saakkaan. Minulla myös sellainen. Kaunis on.
T: Se partylite konsultti.
ja haisevia kynttilöitä. Miksi kaikkien pitää lemuta? Miksi ei voi olla vaikka kauniin vaaleanvihreä kynttilä ilman mitää löyhkää?
ja onhan niitä. tutki ennenkuin hutkit. partylitella on myös tuoksuttomia kynttilöitä.
koska ne ovat parafiinia ja ne todella todella palavat pidempään,paljonkin,kuin normaalit tuikut.
Lisäksi ne ovat kauniimpia koska ovat ns läpinäkyviä,sekä nesteeksi muuttuva parafiini,että ne tuikun kipposet.
Juur muiden tuoksukynttilöiden polttamista vältän, koska ovat nini voimakkaita ja keinotekosia tuoksuja. Mutta noissa partyliten kynttilöissä tuoksut ovat laimeita ja aitoja. Tuo niin lapsuusmuistot mieleen. Ainoa huonopuoli on hinta, ja meilläpäin saatavuus. Jos saisi suoraan kaupan hyllytlä olis ihan jees.
ja onhan niitä. tutki ennenkuin hutkit. partylitella on myös tuoksuttomia kynttilöitä.
11: "Anteeksi, saisinkohan vaaleanvihreän kynttilän ilman mitään löyhkää, kiitos."
ja aivan järjettömän kalliita, mielummin Havin, kuin kiinalaisia!
niistä olen valmis maksamaan jopa sen riistohinnan..... Esim. mango-mandariini, nam!
läpinäkyvästä kupista kiinni, niin säästä niitä PartyLiten tuikkukuppeja polttamisen jälkeen ja siirrä Ikean kynttilä niihin. Tai osta lahjatavarakaupoissa myynnissä olevia tuoksuttomia tuikkuja, jotka ovat valmiiksi läpinäkyvissä astioissa - ja hintakin on vain murto-osan PartyLiten hinnoista.
taas rakastan hunajamelonia! Sopivan mieto, ei tule pää kipeäksi kuten pelkästä tusinatavara-kynttilöiden haistelustakin... Yäks! =( Ja tosiaan kestää polttaa monta tuntia tuikkujakin, ehtii samassa ajassa polttaa 2 havia...
Mulla ihan jo jotkut halpis pirkka-tuikut (tms) palaa tuntikausia...
taas rakastan hunajamelonia! Sopivan mieto, ei tule pää kipeäksi kuten pelkästä tusinatavara-kynttilöiden haistelustakin... Yäks! =( Ja tosiaan kestää polttaa monta tuntia tuikkujakin, ehtii samassa ajassa polttaa 2 havia...
Onko ihan vasta sen ostanut?