Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistakaa huomenna äänestää. Jos ette jo ole sitä tehneet ennakkoon.
Kommentit (3)
niin mäkin vähän ajattelin !!
no mutta, mikä se olisi lapsiperhe/ pienituloisen / asuntovelallisen
-ihannepuolue??
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
järkytyksekseni tein eilen mtv3:n vaalikoneen ja yks ehdokas josta ennen pidin kovastikin ilmoitti että kirjastopalvelujen pitäisi olla maksullisia! Toivottavasti se oli virheellisesti näpytelty vastaus.. Se pallura oli vielä ihan siellä 'samaa mieltä' laidassa :S
Alue: Aihe vapaa
kun tietäisi vielä ketä äänestää.
vaaikonetta olen käyttänyt apuna, mutta ehdokas mitä se tarjoaa aina on ihan eri maata kuin minä, siksi mietin.
ja yllätyksekseni se tarjosi kokoomusta !!!
Mitähän tästä ajattelisi