Nimi ROTALLE :)
Eli haluaisin kivoja, hauskoja nimi vaihtoehtoja tyttö rotalle :) Nimen ei ole pakko olla tyttömäinen niin kuin joku Henni, vaan esim Bosse ja Bastian ovat myös vaihtoehtoja listallani.
Kommentit (139)
kaikki eka sivun vastaukset ja aloitus ovat tummia. siellä on vain yksi oikea nimi kaisla, eli ap on halunnut haukkua kaisla-nimistä... sairasta
Ei helvetti kuka haluis antaa lemmikilleen jonkun ihmisen nimen!? Esimerkiksi joku Martti. Kuulostaa aika typerältä xD
Luin ensin, jotta "nimi rotevalle". Se olisi Ville; moni tuntemani rotevamies on nimeltään Ville.
Mutta varsinaiseen kysymykseen. Ennenkuin luovutat totaalisesti, ja alat nimeämään tuholaiseläimiä, kokeile rotanmyrkkyä. Rotat ovat älykkäitä otuksia ja oppivat tunnistamaat ansat - niillä ei rottaongelma katoa. Myrkky tepsii aina.
Tsemppiä rohtajahtiin ja ihanan aurinkoista kesäpäivää!
Eiköhän se rotta oo ehtinyt jo kuollakin...
Putin tai tuttavallisemmin putte.
Rottien nimiskaala on äärimmäisen laaja. Voi olla Edwardista Hattaraan tai Auringosta Viiksityyppiin. Paljon vaihtoehtoja. Suloisa, Eloisa, Erkki, Enni, Emma, Sammal, Unelias, Elisabeth. Kunhan on asiallinen nimi ettei mikään kauhea.
Peskov on rotta. Lavrov sammakko. Putte on peruna.
Mulla on ollu reuppaasti yli 30 rottaa, mutta kaikki poikia :D No, Venni ainakin sopii myös tytöille, ota se ^^
Tratti. Milvi. Kaaleppi. (meidän entisiä rottia)
Mulla on rotat Fiina ja Kuura :) Nimet sointuvat mielestäni kivasti yhteen. Tulossa ois kaksi lisää, enkä keksi nimiä. Oon miettinyt että yksi vois olla Nuppu. Entä toinen?