Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö lasku tosiaan maksaa???

Vierailija
24.09.2007 |

Tästä on jo aikaa useampi viikko kun joku mies soitti ja kauppasi vakuutusta pyörääni. Vakuutus ei kuulostanut hullummalta puhelimessa ja sanoin että kait sen voi lähettää minulle että lukasen sitten vielä esitteen siitä yms. No, lasku tuli ja kun luin tarkemmin eri kohdat niin päätin että en ota ky. vakuutusta. Laskua en maksanut, unohtui koko juttu... Nyt tuli sitten karhukirje viivästysmaksun kera. Miten kannattaisi toimia. Onko tosiaan puhelimessa tehty " vajavainen" päätös sitova? Auttakaa tyhmää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähetä vaan, niin olet tilannut sen ja olettavat että maksat myös laskun kun et kerta ole peruuttanut vakuutusta.

Jos olisit peruuttanut vakuutuksen, ilmoittanut ettet haluakaan sitä, niin laskua ei tarvitsisi maksaa.

Soita yhtiöön ja kerro ettet otakaan vakuutusta. Voi olla että menee viivästyskorot vähän kuin vahingonkorvauksena, mutta koko laskua sinun ei ainakaan tarvitse maksaa.

Vierailija
2/5 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut liittyä, joten soitin karhun saatuani ja selitin etten ollut ymmärtänyt että liittyisin jos vastaanottaisin infopaketin. HOmma peruttiin ilman mutinoita. Soita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään lisäinfoa en uskalla ottaa vastaan yms. Kun sitten pitää kuitenkin maksaa laskuja jos ei muista peruuttaa jotain " epämääräistä" tilausta...

ap

Vierailija
4/5 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tai laskun saamisesta on 14 pv peruutusoikeus etämyynnissä.

Vierailija
5/5 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelun jälkeen olin siinä uskossa että kun olen lukenut vakuutuksesta kaikki tarvittavat jutut (kun tulevat postissa) niin sitten vasta teen lopullisen päätöksen ja joko maksan taikka jätän maksamatta koko vakuutuksen... Hankala selittää. Olen vähän sellanen että en jaksa kaikkea puhelinmyyjien papatuksia kuunnella ja sitten sanon että voihan sitä kait sitten lähettää esitteen yms. No, nyt opin sen että mitään en anna tästä lähtien lähettää!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme