Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
BB Miksi sinne makuuhuoneeseen meno oli niiiin jyrkästi kielletty???
23.09.2007 |
Siis tuo taannoinen juttu, mikä johti Akin sekoamiseen ja inttämiseen. Minkä helvetin takia sinne makkariin ei saanut mennä? Siis ymmärsin että Heli nukkui siellä, mutta silti..?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eli koska Heli oli sammunut, BB oli ohjeistanut että pitää vahtia. Ei haluttu ottaa Sorella-riskiä. Meni vaan känniläisillä valvominen vähän tiukaksi :(