20.6 aloitettu dietti,nyt -30kg!!!!!
Kommentit (19)
miten olet sen tehnyt? paljon oli lähtöpaino?
Itsellä -5kg elokuusta. 10 kg vielä jäljellä.
Äläkä välitä miehes mielipiteestä, tärkeintä on sun oma hyvinvointi ja minkä kokoisena on sulla itsellä paras olo!! =)
ja luulen,että vuoden loppuun mennessä pääsen tasan 100kg.. sekin kuulostaa kauhealta,mutta 175pituutta,niin olen jo voiton puolella.
sitten katsellaan miehen kanssa,jatkanko vielä..hän haluaisi minut "runsaampana":)))
eli ruokaremontilla,ja nyt kuukausi kuntosalilla.
alkuun oli reductil tukena.ei enää.
-ap
Hienoa, että olet onnistunut. Jatka samaan malliin vaan :)
no,tissiosasto on hoidossa;mies on luvannut silikoonit:))
olen aina ollut isorintainen,tietty,kun on ollut läskiä,ja sitten 2 lasta,rupsahtaneet lärpäkkeet näistä jää vain jäljelle..
mutta on se vaan niin mukavaa,kun se näkyy ja tuntuu,tuo 30kiloa läskiä vähempänä.
ja lisäksi kuntosalilla kiinteyttänyt mm. peppua:) ja sen huomaa..ja tuntee.
-ap
Minunkin pitäisi, mutta jätän uuden elämän alkamisen aina seuraavalle päivälle...
Millainen oli tänään ruokapäiväkirjasi ? :)
Mä olen NIIIIN kade. Itse tunnun olevan kykenemätön karistamaan edes kymmentä kiloa.
Sä taidat todellakin mennä meikäläisen ohi vielä painossa :D Mulla vaaka näytti 102.9 aamulla, että 7.9kg on johonkin minustakin kadonnut.. Hidasta on, mutta jos kesäksi 76kg pääsisi..
Mut pidä piposta kiinni kun laihdut noin hurjaa vauhtia!:D Oot mun idoli! :D
ja olen syönyt 1/2 pizzan..light-limun, ja ruisleivän,ja kahvin.muuta en enää syö,ei ole nälkä.olen aivan ähky tuosta pizzasta.
mutta en tunne siitä huonoa omaatuntoa. viikon eväät oli kevyet, ja eiliset eväät oli 1omena, ja ruisleipä.ja illalla kermalikööriä:))
syön siis kevyesti,kasvispitoista,ja täyttä ruista. paitsi kankkusessa joskus pizzaa.
normaali päivä:
aamukahvi mustana,ruisleipä juustolla/kinkulla.
saatan syödä lounaan,kasvisruokaa,jos on nälkä. tai sitten syön omenan.vaihtelee päivästä.
iltapäivällä kahvi ja ruisleipä.
illemmalla syön päivällisen,saatan joskus syödä vaikka kabanossia,jos päivän kalorit ei meinaa täyttyä,niin illalla korjaan tilanteen n. 2000kcal tasolle.
ja nyt kuntosali polttaa näemmä,ja vie nälkää:)
-ap
joten en sinänsä tiedä, mitä tuo on, mutta mutta olen kyllä joutunut tekemään ison elämäntaparemontin muulla osa-alueella. Itsekuria ja pitkäjänteisyyttähän se vaatii. Joutuu miettimään pitkän tähtäimen "palkintoa" välittömän hyvänolon sijaan ja etenemään askel askeleelta...Hienointa on se, että jokaisen askeleen jälkeen se seuraava on itse asiassa helpompi. Eli ensimmäiset metrit on vaikeimpia. Kun on selvinnyt yhdestä päivästä siten, kun haluaa elää ja mikä on tavoitteen kannalta pakollista, selviää seuraavasta vähän helpommin. Ja kun tuloksia alkaa tulla ja olo alkaa olla parempi ja itsevarmempi, saa lisää motivaatiota jatkaa.
Sitkeyttä, päättäväisyyttä ja helvetisti töitä se vaatii muuttaa elämäänsä, ajattelumallejaan, kehoansa ja totuttuja tapoja. Onnittele itseäsi; sinulla selvästi löytyy näitä ominaisuuksia!
Ja uskon, että miehesikin pitää sinusta kaikkein eniten sellaisena, jollaisena itselläsi on paras olla ja suurin itsevarmuus. Voi olla, että miestäsi alitajuisesti pelottaakin pienenemisesi; mitä jos ylpistyt laihtumisen myötä ja alat kerätä enemmän vastakkaisen sukupuolen huomiota? Osoita miehellesi, että rakastat ja haluat juuri häntä; ja näytä avoimesti, miten ylpeä ja iloinen olet laihtumisestasi. Ei miehesikään voi vastustaa sitä positiivisuutta, energisyyttä ja hyvinvointia, jota laihtuminen tuo sinuun!
ONNEA!
matka jatkuu kohti hoikkuutta...
-ap
mutta ei tuo kyllä kovin terveelliseltä kuulosta. Ethän sinä saa tarpeeksi vitamiineja jne. Jos tuo lista on normaalipäiväsi ruokalista, niin sulle käy niin, että repsahdat ja kovasti. Ei kukaan jaksa kituuttaa nälkäkuurilla ikuisuutta. Jos haluat oikeasti syödä terveellisesti ja samalla laihtua, ota yhteyttä kuntasi ravitsemusterapeuttiin ja pyydä häneltä ruokalista, joka on sinulle sopiva. Älä nyt hyvä ihminen mitään kabanossia vedä, jos ei meinaa kalorit tulla täyteen! Ota ennemmin kasviksia tms. niitä saa kabanossin kaloreihin verrattuna syödä paljon enemmän ja ovat terveellsempiä.
Ollaan kovin samassa tilanteessa.
Mä lähdin kesäkuussa 107,6kg:sta.
Nyt 101kg.
Mä en voi sairauteni takia paljon liikuntaa lisätä. Reductil ollut apuna. Toki pääjuttuna ollut ruokaremontti.
jotta ne kalorit tulee täyteen...ja ei vatsa vedä niin paljon:)
-ap
Ei tätä oikeastaan tee enää laihduttaakseen vaan on elämäntapa. Kasvisten syöminen on lisääntynyt paljon. Menee varmasti yli suositellut puoli kiloa päivässä. En todellakaan vaihtaisi voissa paistettuja vihanneksia enää perunaan :D
Lihaa syön niin paljon kuin jaksan ja kananmunia taitaa mennä yli 20 viikossa. Rasvaa menee vuorokaudessa noin 100-120g.
Parasta on se, että ei tarvitse laskea tai tuijotella mitään kaloreita. Kyllä se paino sieltä jonain päivänä asettuu entisiin lukemiin eli 65 kiloon.
10
alamäki alkoi jouluna..
olen sallinut hiilihydraatit, jopa muutaman kerran suklaata!!
no,kuntosalilla en ole käynyt n. 3viikkoon,olen ollut ilmeisesti siinä influenssassa.
vaaka pyörii 113kg molemmin puolin,hiilihydraatit kun tuli kehiin,olen turvonnut kuin ilmapallo,läskiä lisää.
parhaimmillani olin jo 108kg. sen jälkeen on vaaka näyttänyt jopa 116kg:(
en haluaisi luovuttaa,kun olen näin pitkälle päässyt,mutta nyt olen aallonpohjassa:(
johtuu osittain siitäkin,että erottiin miehen kanssa, ja hieman masentaa.
-ap
Aloita tämä
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet
heti huomenna niin pääset pudottamisen makuun.
Minulla myös repsahdus loppuvuodesta ja tammikuussa palasin tähän hyväksi havaitsemaani diettiin.
Erosta kyllä toipuu. Älä tee kuitenkaan itsellesi pahaa syömällä suruusi. Luo katse tulevaisuuteen ja mieti miltä haluat näyttää vuoden kuluttua. Siinä ajassa alat toipua erosta ja ehkä kiinnostut jostain uudesta miehestäkin mene ja tiedä.
Miehiä tulee ja menee, lapset pysyy ja läski jos et tee sille itse jotain.
Tsemppiä
- 32 kg
hei!
tuuletan taas väliaikatietoja.
elämäntaparemontti jatkuu hienosti,ja nyt tsan 30kg kevyempänä!!!!
tsemppiä muillekkin läskinpolttajille:)