Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viitsisitkö/kehtaisitko mennä joka päivä töihin niin, että on bussinvaihto?

Vierailija
23.09.2007 |

ja matka kestää noin tunnin yhteen suuntaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimppakyydillä 25 min, joten valitsen kyllä sen jos mahdollista

Vierailija
2/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikun aina bussilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin, mutta en ehdi sitten hakea lapsia hoidosta ennen tarhan sulkeutumita (ja päivästä tulisi tosi pitkä lapsille). Joten en siis nykyään mene. Ennen lasten syntymää kuljin vuosia ko. tavalla töissä.

Vierailija
4/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sellainen, että on se " jättöpaikka" , jonne toinen bussi tulee. Ja sitten kun siinä pysäkillä ei jää ikinä kukaan muu pois tai tosi harvoin jää.

Vierailija
5/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kehtaa jäädä pois kun kukaan muukaan ei jää?

Vierailija
6/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en varmasti, mutta jos on olisi oikein hyvä työpaikka jossa viihtyisin ja hyvä palkkainen, niin sitten asia olisi toinen.

Vierailija
7/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen mistä otetaan vaan lentokentälle menijöitä ja jotenkin noloa jos joutuisi joka päivä selostamaan kuskille, että lentokentälle menen ja sitten se kuski soittaa toiseen bussiin että siihen tulossa nyt yksi ihminen jne. Ja tämä tapahtuisi joka päivä kaksi kertaa.

t. ap

Vierailija
8/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkaan menee omalla autolla vartti. Julkisia käyttämällä tunti, josta odottelua olisi puoli tuntia. Ihan mahdoton ajatus.

Vierailija
9/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa työelämä olla sinulle liikaa.

Vierailija
10/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin myös noloa seistä jollain typerällä pysäkillä kun se bussi tulee hakemaan sitä henkilöä, josta on ilmoitettu että sinne pysäkille tulossa joku. en osaa oikein selittää mutta toivottavasti ymmärsitte ja sitten tosiaan joka päivä kaksi kertaa tämä sama rumba.

t. ap

Vierailija
11/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis juuri tollanen matka töihin, bussien vaihto menee vielä sillain, että edellisestä myöhästyn juuri ja juuri, seuraava tulee joskus puolen tunnin päästä. Eli matka johon omalla autolla menee vajaa puoli tuntia, kestää busseilla yli 1½ tuntia. Kun vielä iltapäivällä pitäisi olla kotona kohtuullisessa aikataulussa pienen koululaisen takia, ei juuri vaihtoehtoja jää. Ostin juuri oman pienen työmatka-auto, jolla ajelen ihan yksin. Kyytiläinen kelpaisi, mutta kaikki työkaverit asuu aivan eri suunnalla.

Meiltä menisi aivan suora linja työpaikan lähelle, mutta sitä vuoroa ei ole suunniteltu ihmisille, joiden työpäivä alkaa aamulla ennen 8.00. Myöhästyisin joka aamu melkein tunnin.

Vierailija
12/12 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä kuljen bussilla. En kannata yksityisautoilua, mutta käsitän että monella seudulla se on välttämättömyys.

Itse olen valinnut asuinpaikan niin että bussilla pääsee.

Ap: jos matkan takia lapsillasi on huomattavasti pidempi hoitopäivä harkitsisin muita keinoja. Muuten jos kerran on mahdollista menisin bussilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi