Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö se on minussakin?

25.10.2008 |

Vauvakuume nimittäin. Miehessäni on ollut kovasti jo vuoden ajan ja viimeaikoina muttunut aika vakavaksi. Asia on ollut esillä lähes päivittäin.

Itse olen panikoinut sen takia että työskennellään perheyrityksessä. kuka tahansa samassa tilanteessa oleva ymmärtää varmasti työmäärän jota itse tehdään ja miten kaikessa on otettava huomioon ns. vieraiden työntekijöiden lomat, vapaapäivät, mahdolliset sairaslomat jne.

Oikeastaan tämä olis vallan paras sauma tulla raskaaksi sillä vauva syntyisi siinä heinäkuun lopussa, ja olisi joulukuussa (meidän sesonkiaikaa kesän lisäksi) jo 4kk vanha jolloin voisin jouluun ajan olla töissä osittain. Meillä on ennestään tytöt 04 ja 05 ja molemmilta olen ollut töissä vielä viikon, toiselta jopa kaksi lasketun ajan jälkeenkin. Että toisten työntekijöiden kesälomat hoituisivat minun vielä ollessa töissä. Ja koska vastuuni yrityksessä kasvaa koko ajan, niin nyt olisi myös sen takia hyvä sauma tehdä vauva, koska työmäärä tulee lisääntymään myöhemmin.

Mieheni on aivan kypsä siihen että mietin ja järkeilen, sillä hän haluaa vauvan ihanhetinyt.

Vasta pari päivää sitten, tänne eksyttyäni tajusin että vauvakuume on iskemässä minuunkin. Mieheni kaipaa ihan sitä vauvaa ja kummastelee sitä että minua kiinnostaa kovasti suunnitella kaikkia häkkisänkyä ja hoitopöytiä ym. jotka hänen mielestään ovat ihan turhia asioita näin aikaisin mietittäväksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla