Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###Syyskuun Sissien Sunnuntai###

23.09.2007 |

Huomenta jälleen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas paljon ihania uutisia! Lämpimät onnittelut kaikille vauvan saaneille!

Täällä vielä kovasti odotellaan. Merkkejä synnytyksestä ei ole, joten la:n yli varmaan mennään, saa nähdä syntyykö tämä sissi syyskuun puolella vai mennäänkö reilusti lokakuulle. Olo on kyllä ollut ihan hyvä, joten sen puoleen ei mitään kiirettä, mutta huomaan, että lasketun ajan lähetessä alkaa jo hieman miettiä, että milloinkohan tämä pienokainen tulee maailmaan.

Toivottavasti ensi viikollakin yhtä paljon vauvauutisia ja pääsemme pian loputkin tuonne vauvapuolelle ;)

Unikko rv.39+5

Vierailija
22/24 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia!! Pikkuvarpusella meni jännäksi :) EI kuitenkaan tarvinnut käynnistää. Nyt vaan toipumaan rankasta synnytyksestä.

Coliksellakin tarkka poika :) Rankka synnytys sinulla ollut, kovasti sinne jaksuja!!

Dumlella taitaa olla jännät paikat!! Tsemppiä sinne =)

Täällä ei ihmeitä, väsyttää mut silti tässä koneella roikun.. Siivoiltiin tyttöjen kanssa tuossa iltasella ja pikkusen alkoikin kiristellä ja kehitellä kunnon painetta alakertaan, mutta se jäi lyhyeen.

Mä muuten luulen että kirjoittelen sit yksin viimeisenä täällä.. Jotenki vaan siltä tuntuu..

Mut nyt pitää oikeasti lähteä nukkumaan!!

Supistusrikasta yötä :)

outs@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vauvan saaneille! Ihania uutisia!

Ja dumlelle tsemppiä!

POKLOko kyseli yliaikais kontrollista.. Täällä keski-suomessa ainakin se on 41+5 eikä haittaa onko viikonloppu tai ei.. Sairaalaan mennään vaan ilman lähetettä. Viikonloppuna eri kellon aika kun arkena. Kysyin just terkalta koska vahvasti uskon että minä sinne joudun.. Ü

Fiia

Vierailija
24/24 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet onnittelut samaan viestiin... ja kohtahan on syyskuu lopussa!

Laakari mittaili pojuni painoksi toissapaivana 3,7 kg ja meinasi, etta jos ei laskettuun aikaan 28 pv mennessa synny, niin kaynnistellaan. Miten kaynnistetty synnytys menee, koko ajan hormoneillako niita supistuksia tehdaan? Toivon kovasti, etta poju tulisi ihan itsestaan ennen mitaan kaynnistelyita.

Olo on aika hyva, mutta jalkojen ja kasien turvotus vaivaa ja tuntuu inhalta. Eilen lakkasin puutarhahuonekaluja ja tanaan kaveltiin kaupungilla, yritan pitaa aktiivisuutta ylla. Huomenna olen suunnitellut pitkan aamukavelyn, kun kolmevuotias on tarhassa.

Sellaista olen huomannut, etta kolmivuotiaan ripustautumista on nyt tosi rankka jaksaa. Tarhapaivat ovat ihan ehdottomia, etta saa vahan hengahtaa. Nyt viikonlopun jalkeen olen ihan poikki, kun ei tuon rakkaan rasavillin kanssa saa hetken (hermo)lepoa. Tanaan aamupaivalla mun pinna paloi turhiin kiukutteluihin ihan totaalisesti, ja sitten jalkeenpain tuli itselle paha mieli ja huono omatunto. Tytto kylla tuntui jotenkin tajuavan, etta nyt tuli liioteltua, ja oli koko loppupaivan tosi reipas.

Mielialat vaihtelevat tosi hyvasta apeaan. Nyt alkaa itsellakin olla sellainen olo, etta toivoo paasevansa pian synnyttamaan. Haluaisin jo kaantaa tata sivua ja aloittaa oman toipumisen. Kaksi vuottahan tata vauvaa on tavallaan tehty, kun vasta viides raskaus pysyi mahassa. Ensimmainen yritys paattyi keskenmenoon 9 tammikuuta 2006, sitten nelja keskenmenoa kolmen kuukauden valein ennen kuin tama raskaus. Joten aika pitkaan on tama mamma ollut raskaana, kaikkinensa.

Outs, mullakin on hiivaa, ja sita voi ja kannattaakin laakita. Mulle laakari maarasi sellaista rasvaa, jota laitan sisaisesti joka ilta ennen synnytysta.

Mukavaa alkuviikkoa teille kaikille!