Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako muita naisia alapään löysistyminen synnytyksen jälkeen?

Vierailija
22.09.2007 |

Vai olenko ainoa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

22

:)

Vierailija
22/30 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, miten isona koet tuon ongelman? Tai siis ootko huomannu et paikat on pikkuhiljaa muuttuneet taas joustavammiksi? Millaiset seksiasennot sattuu? Mulla on synnytyksestä vasta puol vuotta aikaa ja ei siis olla hurjan paljon seksiä nyt harrasteltu, kun mulla on tää ongelmani. Seksi tuntuu yhtä hankalalta kuin joskus nuorena tyttönä hommaan vasta tutustuessani :-( Eli kovin piukat on paikat. Pelottaa että jäänkö tällaiseksi ja sujuukohan seksi tavallisesti enää ikinä...

t. 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pissaa muuten tule, mutta juostessa tai pomppiessa kyllä! Joten vähän ärsyttää jos jossain jumpassa on! Synnytyksestä on jo 1½ vuotta, auttaako alapääjumppa vielä???

Sekstailtaessa en kylläkään tunne mitään eroa, päinvastoin seksi kyllä pelaa hyvin eikä mieskään ole valitellut. Sanoo että olen löysempi k uin aiemmin mutta hänen mielestään se ei ole huono juttu koska olin kuulemma liian tiukka aikaisemmin... (näin taisin ollakin koska yhdynnän aloittaminen oli aina vaikeaa tiukkojen paikkojen takia..).

Vierailija
24/30 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään mies ei sano eroa olevan entiseen.

Vierailija
25/30 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme synnytystä ja kaksi sektiota takana. Sektioittenkin jälkeen on tärkeää muistaa jumpata. Pääasiassa jumppaan hulahulavanteella, joka tuntuu olevan tehokas lantionpohjan lihaksille. Synnytysten ponnistusvaiheet kestivät 5, 10 ja 20 minuuttia, ja kaikissa repesin lievästi. Mutta ei siis mitään lirahteluja aivastessa, yskiessä, pomppiessa, eikä muutenkaan minkäännäköistä löysyyttä ole.

Vierailija
26/30 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meininki on jäänyt kokonaan pois ja mua välillä ottaa päähän se sellainen järjestelmällinen seksi. Minulla on tuosta ompelusta viisi vuotta aikaa ja tosiaan kaksi lasta sen jälkeen olen synnyttänyt. Tämä kuulostaa vähän hullulta, mutta minusta tuntuu, että alapääni ommeltiin väärin. Ompelija sanoikin kyllä myöhemmin, että oli vaikea ommella, koska kaikki mikä voi turvota, oli kovasti turvoksissa. Ehkä siinä on joku tikki mennyt sinne sun tänne vähän väärin.

Minä en usko, että tästä luonnollisesti löystyy, koska synnytykset eivät sitä tehneet. Minun on vain saatava mies luottamaan siihen, että sanon, jos sattuu. Siihen asti saapi mennä ihan omaan tahtiin. Takaapäin seksi ei suju enää ollenkaan. Se sattuu. Tämä on kuitenkin enemmän sellainen tunnepuolen haitta. Ehkä se opettelulla paranee. Löytää ne nautinnon paikat ja opettelee rentoutumaan.

Oli kyllä ihan kiva kuulla, että tällainen ongelma on jollain muullakin. Välillä kun pyörittää asiaa vain omassa mielessään ja utelee mieheltä tämän tuntemuksia, alkaa äkkiä pyöriä yhtä ja samaa ympyrää ajatuksissaan.

Vierailija:

22, miten isona koet tuon ongelman? Tai siis ootko huomannu et paikat on pikkuhiljaa muuttuneet taas joustavammiksi? Millaiset seksiasennot sattuu? Mulla on synnytyksestä vasta puol vuotta aikaa ja ei siis olla hurjan paljon seksiä nyt harrasteltu, kun mulla on tää ongelmani. Seksi tuntuu yhtä hankalalta kuin joskus nuorena tyttönä hommaan vasta tutustuessani :-( Eli kovin piukat on paikat. Pelottaa että jäänkö tällaiseksi ja sujuukohan seksi tavallisesti enää ikinä...

t. 21

Vierailija
27/30 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän siitä, että alapääni on kuin messuhalli.

Vierailija
28/30 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme synnytystä takana, ja aika löysää on. En nyt kuvittelekaan, että saan mitään neitsytpimpsaa takaisin, mutta vähän parannusta saisi kyllä tapahtua. Ekojen synnytysten jälkeen ei vielä paljoa eroa, mutta tuo kolmas...

Jumppaan 400 liikettä per päivä, pidän kaksi lepopäivää. Synnytyksestä on nyt aikaa 6 kk eikä parannusta ole tapahtunut!

Onko jokin vikana, kertokaa te, jotka olette kenties niitä tuloksia saaneet?

Vierailija
29/30 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun ongelmani oli lähinnä tuo 21 ja 22 ongelma, eli liika tiukkuus. Omalla kohdallani se kyllä parani noin vuoden kuluessa, eikä enää ole mitään ongelmia.

Sen sijaan minä luulen, että ap on maailman ainoa nainen, jonka emätin koskaan on ollut " suora putki" . Semmoinen ei kuulu sen elimen luonteeseen.

Vierailija
30/30 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odottelen neljättä, ja mitään löystymisiä ei ole jäänyt näistä kolmesta aikaisemmasta. Joten se jumppa edelleenkin on tärkeää tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi