Harmittaako muita naisia alapään löysistyminen synnytyksen jälkeen?
Kommentit (30)
mulla kaksi lasta ja p.. yhtä tiukka kuin ennenkin ja akakautta olen synnyttänyt
Nyt 8 kk mennyt, ja kaikki odotukset jo kuulien käytöstä ylittyneet. Suosittelen tätä helppoa ja huomaamatonta treenausta.
On niin löysä, että mikään ei tunnu miltään.
Vaikka siis itse sormella kokeilisi että tekee oikeita lihaksia. Ei se jumppa sitä lepotilaa paranna. Ja lisäski alapää on muuttunut sellaiseksi " onkalo" maiseksi, onko muilla?
ap
enkä kehtaa mennä gynelle tai sänkyyn uuden kanssa :D vaikka on ihan normaali varmaan eikä ole mitään erityisiä ongelmia.
yritän treenata
Vittu kaikki muut maailman naiset oikeen tavoittelee sitä että pillu olis mahdollisimman löysä!!
ei juma mitä kysymyksiä taas....
Onko tämäkin yksilöllistä?
Ja mitään jumppia en ole ikinä tehnyt.
monesti vaan tuntuu siltä että löysä haittaa pääasiassa miehiä. Olen treenannut alapäätäni kohta 9kk, joten kuvittelen että tuloksia pitäisi jo tulla...
Mutta olenko siis ainoa jolla emätin on muuttunut suorasta putkesta onkalomaiseksi?
ap
On vissiin aika yksilöllistä tämä sitte ? Mistäköhän johtuu =)
Jännittämällä saan pimpin tosi tiukaksi kyllä. Mutta jännittäessä en saa orkkua itse?!?!? Okei, homma hallussa. en jännitä kun haluan saada, ja jännitän kun haluan että mies saa.
(en ole treenannut kuin seksillä (2lasta))
Ja vaikka gynet ja fysioterapeutit mitä väittää, niin siihen ei mikään jumppa auta! Virtsarakkoni pullistuu emättimen puolelle. Tamponia en voi käyttää, kun laskeuma työntää sen ulos. Virtsankarkailua ei onneksi ole ollut, mutta kosmeettinen haitta on huomattava.
kun tuntuu kireemmältä kun ennen:)
-2 lasta-
Jos ollut esim. nopea ponnistusvaihe, löystyykö enemmän vai vähemmän vai onko merkitystä?
Etenkin kun olemme olleet nykyisen mieheni kanssa vasta 2,5 vuotta yhdessä (kolmas lapsi on siis yhteinen), eikä hänellä ole ennestään lapsia. Haluaisin olla edes yhtä tiukka kuin ennen tätä kolmatta lasta, nyt tuntuu kuin olisin menettänyt naisellisuudestani jotain oleellista. Mies ei valita, sanoo tuntuvan hyvältä, mutta itse en enää kauheasti nauti seksistä, kun ei pysty puristamaan alapään lihaksia. Voima on niistä jotenkin poissa. Masentavaa:(
Ekasta vartin ponnistukset. tokasta 40min. ekan jälkeen tuntui piukeelta, tokan jälkeen ei niin piukeelta. Eka lapsi 3100g, toinen 3900g. Kertoo mielestäni aika paljon. Ei kiva.
että mut ilmeisesti tikattiin repeämisen jälkeen " pienireikäiseksi" . Siis aukko on huomattavasti piukempi kuin ennen synnytystä, hyvä et mitään mahtuu sisään... ja tää ei oo vitsi!
Minulla on vähän päinvastainen ongelma. Tai ei ongelma, mutta ärsytyksen aihe. Repesin ekassa synnytyksessä pahasti ja alapääni kursittiin uuteen kuosiin. Tokassa ja kolmannessa synnytyksessä en revennyt juuri ollenkaan, koska kätilö auttoi niin hyvin vauvaa tulemaan ulos. Repeämtä parani itsestään ja jumppaamalla olen saanut alapään ihan hyvin kuntoon myös tokan ja kolmannen synnytyksen jälkeen.
Mutta... minut ommeltiin todella tiukaksi ekan synnytyksen jälkeen. Nyt on hankaluutena se, että joissakin asennoissa seksi tekee kipeää ja meillä on mennyt hommat vähän poskelleen. Mies kysyy vähän väliä, että sattuuko ja tuntuu, että kumpikaan ei rentoudu kunnolla.
Minun mielestä minulla on jopa erimallinen jalkoväli kuin ennen ekaa synnytystä. Ei tuonne meinaa enää mitään saada sovitettua. Hermostuttavaa!
Tätä on vaikea selittää, mutta vaivansa kullakin...
lievää laskeumaa. Ei naurata ei. Imukuppisynnytys ja pitkä ponnistusvaihe takana ja reilut 6 vuotta sitten jo.