Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi otkut ihmiset ihastuvat joidenkin ihmisten silmiin? Onko siihen mitään järkevää selitystä?

Vierailija
22.09.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omankin mieheni silmiin rakastuin ensimmäiseksi. Pidän myös siitä, että nenä on suora ja " tavallinen" . Kai jokainen etsii omaa peilikuvaansa. Minullakin on " hyvin näkyvät" silmät ja suora nenä. :D

Vierailija
2/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Eroottisuus näkyy silmistä: ns. pilke silmäkulmassa

2. On myös eroa älykkään ja tyhmän ihmiset silmissä, katseesta vaan jotenkin näkee, liikkuuko siellä päässä mitään vai ei

3. Joillain vain on niin kauniit silmät, että niitä unohtuu väkisinkin tuijottamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihastun AINA sinisilmäisiin. Mulla on itselläni myös siniset ja kasvatan sinisilmäisiä kissojakin.. ;-)

Muistan erittäin elävästi yhden kerran, kun tajusin sillä hetkellä rakastuneeni erääseen mieheen. Oli kolmannet treffimme ja katsoin häntä ja hänen sinisiä silmiään ja koin suurta halua sukeltaa pää edellä tyylikkäästi hänen silmiinsä.

- Järjellä ajateltuna mahdotonta sukeltaa kahteen silmään ja kun en edes osaa sukeltaa!! :-) Jännä fiilis vaan, kun tuntee täysin varmasti, että joo nyt se tapahtui, rakastuin :-)

Vierailija
4/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillä ei väliä, mutta syvyyttä ja pilkettä pitää olla.

Olen jopa kerran järkyttynyt ihmisen pyörätuolista, sillä vaikka olin nähnyt hänet useampana iltana baarissa (olin töissä) niin olin vain huomannut hänen silmänsä. Näin käy usein.

Vierailija
5/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ja vanhemmathan tuijottelevat toisiaan silmiin. Rakastumisvaiheessa vajotaan usein samantyyppiseen symbioosiin kuin vanhemman ja lapsen suhde on, ja silmiin tuijottelukin tuntuu jälleen aivan luonnolliselta. Eiväthän sitä oikeasti tee ketkään muut kuin tuoreet rakastavaiset sekä vauvat ja vanhemmat. Ja yhtä ihanalta tuntunee.

Vierailija
6/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
7/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ihmisen ytimen.