G: Mitä kuuluu arvon leidit Teidän lauantai-iltaanne?
MItäs olette tehneet ja mitä vielä aijotte tehdä?
Kommentit (5)
Mummi soitti yllättäen aamulla, että haluaisi ottaa lapset yökylään.
No lapset sitten lähti mummolaan, isäntä on kaverin kanssa viettämässä iltaa. menevät leffaan ja parille kaljalle.
Minä nautin kotona.
Viikkailen tulevan vauvan vaatteita, käyn saunassa, katselen telkkaria ja nukun hyvin (toivottavasti)
saunottii, syötiin iltapalaa ja on katsottu telkkua, kohta lapset hampaiden pesulle ja nukkumaan jonka jälkeen aion kattoa ihan rauhassa tv:tä ja ehkä nautiskella pari siideriä. Kiva olla josku ihan " rauhassa" kotona.
Mies oli pojan kanssa autoa pesemässä, minä laitoin sillä aikaa vauvalle iltapuurot ja sitten nukkumaan. Kun miehet kotiutui niin syötiin iltapalaa, sen jälkeen kävin suihkussa. Nyt mies on lukemassa pojalle iltasatua ja sitten me miehen kanssa aletaan seksipuuhiin =) Ja niiden puuhien jälkeen katsotaan telkkua ja syödään popcorneja.
Voisinpa tehdä omatekoisen hampurilaisen, on kaikki valmiina pihvejä myöten!
Iskä lähti soittotöihin ja me jäätiin lasten kanssa viettämään " tyttöjen iltaa" . Telkkaria katellaan ja herkkuja syödään iltapalaks. Mulle on varattu jääkaappiin pari siideriä ja vähän kerma likööriä nautittavaks sitten ku muksut menee nukkumaan=)