Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tuosta ikäketjusta mieleen,

Vierailija
22.09.2007 |

että en olisi mitenkään voinut kuvitella saavani lasta alle 25-vuotiaana. Tuskin vielä silloinkaan. Sain esikoiseni tänä kesänä, 35-vuotiaana ja tuntuu sopivalta. Nyt sitä malttaa olla kotona ja hoitaa. Enkä mitenkään arvostele muita, hyvä, että jotku haluaa lapsensa tosi nuorena, mulle se ei vaan olisi sopinut. Nytkin välillä tulee mieleen, että onko elämä ohi.... voinko " äitinä" mennä enää baareihin ja jutella vieraiden ihmisten kanssa tuntitolkulla tai voinko lämpimänä kesäyönä hullutella, kun on oma lapsi ja pitää olla vastuuntuontoinen....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lapseni 21- ja 23-vuotiaana. Baareista en ole koskaan innostunut, mutta hullutella osaan ja pystyn edelleen. Ei se äitiys tarkoita, että on muututtava joksikin tiukkapipoiseksi sääntöjä latelevaksi kylmäksi koneeksi. Äitiys tarkoittaa sitä, että on jälkikasvua. Kypsempi varmaan olen lasteni johdosta, mutta muuten se sama ihminen kuitenkin. Ootahan vaan, että lapsesi hiukan kasvaa.

Vierailija
2/2 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen,ettei se äitiys vie kokonaan minuuttasi,oikeasti,koska vaikka olet äiti,olet silti myös nainen ja oma persoonasi,eikä vauvasi ole sinun " jatkeesi" kauaa,kohta se jo kasvaa kohisten ja kymmenen vuotta on lapsen kasvua ja muuta elämää ns seuratessa lyhyt aika ja silloin lapsesi jo viilettää omia teitänsä :) tai ainakin hänellä on omat kaverit,omat menot (koulut ja harrastukset) jne

Eli pikkuvauva aika on tietysti pikkuvauva aikaa imetyshöyryineen ja varpaiden pusutteluineen,mutta sitten alkaa se elämä&arki ihan todella ja kyllä,voit edelleen joskus (ehkäpä,toivottavasti,harvemmin kuin ennen vauvaa) istua maailmaa parantamassa vaikka siellä baarissa...

Niin ja aamusumuisessa kesäruohossa hyppiminen on ihaninta sen oman jo vähän isomman lapsen kanssa jonka kanssa on parannettu maailmaa (ilman alkoholia kylläkin,heh) just koko yö!!

T: äiti jolla vanhin lapsista jo 16v ja joka synnytti lapsensa 18v iässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla