Kävisikö parvekevaunuiksi kuomurattaat, joissa lämpöpussi?
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä...yritän löytää netistä edullisia parvekevaunuja, mutta en oikein edes tiedä miten kuomurattaat toimivat (kai ne ainakin saa makuuasentoon?) saatikaan lämpöpussin toimivuudesta... auta! :)
Kommentit (4)
Käänsittekö työntösuunnan niin että vauvan näkee? Kun myyjä kokeili sitä kaupassa, minusta pohja ei näyttänyt olevan suorana... Muutoin sama ratkaisu harkinnassa.
Ainakin 2007 mallissa turvakaaren ja kuuomun kiinnityskohdat ovat erilaisest, joten kuomu pitää kääntää toisinpäin niissä kuomun kiinnitysaukoissa. Makuutilahan lyhenee puoleen. Minulla siis Timmyt itselläkin, joissa vauva naama eteenpäin.
toisin päin. Makuutila siis pysyi samana, mutta vauva kääntyi työntäjään päin. Lähinnä minua epäilyttää, onko pohja kuitenkaan ihan tasainen. Äkkiä katsottuna näytti siltä, kun vauva joutuisi olemaan pä hieman alaspäin.
ollut kuomurattaat jo kahdella vauvalla (kevät- ja syysvauvat ollaan saatu :))
Ihan hyvin on rattaat toimineet makuupussin ja tuulisuojan kanssa. Talveksi olen laittanut makuupussin alle vielä lampaantaljan lämmikkeeksi.
Sitä en tiedä saako kaikkia kuomurattaita makuuasentoon, meillä on teutoniat ja ainakin ne saa.
Kannattaa kysyä huutiksen myyjältä ellei ole maininnut asiaa ilmoituksessaan.