Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävälläni on ryppyjä ja laatikon muotoinen pää. Silti hän saa paljon positiivista huomiota miehiltä. Miksi?

Vierailija
22.09.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi saada?

Vierailija
2/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näet ystäväsi liian kriittisesti?

Vierailija
4/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
6/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehet pysähtyvät kohdallani kuullessaan ÄÄNENI. Matala ääneni kuulemma kehrää ja kutsuu syliin - näin minulle on kerrottu.

Pientä flirttiä siis riittää päivittäin, mutta sylini on varattu rakkaalle puolisolleni:)

Vierailija
7/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi, jotkut ihmiset vaan loistavat ja saavat ympärilläkin olevat ihmiset loistamaan. Ole iloinen jos olet sellaisen saanut ystäväksesi!

Vierailija
8/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla kateellinen?

Vierailija
9/9 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitous, hymy, sydänmellisyys, sisäinen ilo, jota ei saa kaupasta....olen usein ihmetellyt omalla kohdallani saamaani huomiota. Meillä se on jotenkin geeneissä ja sekä äitini että isäni ja veljeni ovat ihmisten huomion kohteena. Ystäväni sanovat usein, että minun kanssani on kaikkialla hauskempaa kuin muiden kanssa, koska aina tapahtuu jotain hauskaa ja tulee kaikenlaisia ihmisiä lähestymään ja joo minä olen jo nelikymppinen enkä enää 50 kiloinen. Itse uskon, että positiivisuus ratkaisee sekä se, ettei tuijota vaan omaan napaansa vaan on aidon kiinnostunut ympäristöstään.