Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko YHäideistä vain panoseuraksi?

Vierailija
25.10.2008 |

Olen kohta 25-vuotias YHäiti. Olen kohtuu hyvännäköinen, pitkä, hoikka ja käyn töissä. Ennemmin kutsuisin itseäni sinkkuäidiksi, YHäiti ei kuulosta minulta..

Miehiä tapailen silloin tällöin mutta mikä on syynä että kelpaan vain panokaveriksi?

Olen yrittänyt ohimennen mainita että haluaisin jotain muutakin, esimerkiksi hieman vakavamman suhteen. Siinä vaiheessa yleensä miehet perääntyy..

Pidetäänkö meitä Yhäitejä ainoastaan panoseuralaisinamiesten keskuudessa, vai onko kyse jostain muusta???

En usko että kukaan miehistä pelkää että joutuu "maksajaksi" koska kuitenkin on kohtuu hyvät tulot..

Jos saisi ihan asiallisia mielipiteitä asiasta, ei mitään YHäidit on yhteiskunnan elättejä juttuja siis :)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin eri kokemukset, kai se riippuu minkälaisten miesten kaa oot aikaas viettänyt. Ja eihän se aina kolahda=)

Vierailija
2/47 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu miestenkin iästä. Ikäisiäsi ei välttämättä vielä kiinnosta sinkkuäidit, itse olen "samanlainen" kolmekymppinen ja lapsiakin on enemmän kuin sinulla. Ja onhan noita varteenotettavia miehiä ollut, oman ikäisiäni ja hieman vanhempia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tietenkään tarvi ihan noin miehelle esittää, mutta treffailet ja tapailet ihmisiä, nouset autosta ennen "suuteloja" ja sanot, että oli tosi kivaa, moi moi.

Äläkä välttämättä anna vielä toka treffienkään jälkeen, hiljaa hyvä tulee. :)

Itse oon tosin vähä eri tilanteessa, mä teen tuhkimot heti, ku mies tuntuu haluavan jotain vakavampaa... Ei kiitos, seksi riittää mulle. Ja sitä on onneksi tarjolla ihan kiitettävästi kymmenen vuotta nuoremmasta muutamaa vuotta vanhempaan. Oon itse kolmekymppinen ja ollut "uussinkkuna" pari vuotta.

Vierailija
4/47 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiin aikoihin en ole harrastanut yhden illan juttuja, jtn en ole sinänsä sen suhteen "helppo".

Mutta ilmeisesti olen sekaantunut "vääriin" miehiin koska eivät muuta halua kuin seksiä minulta, vaikka muutoin mukavia ja asiallisia tyyppejä ovatkin..

Ei siinä, ei mulla sinänsä mtn vastaan ole seksiin tai seksisuhteisiin ;)

Toki voihan se olla että kun mies huomaa että suostun ns. panokaveriksi he eivät haluakkaan mtn vakavaa, jottei ala "parisuhde" huolet..

Noh, miehet.. :)

Ap

Vierailija
5/47 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa vaikeaa olla. Sellaisen yli 40-v varmaan saisin, mutta haluaisin itseni ikäisen, trendikkään ja hyvin tienaavan (kun sellainen itsekin olen)..pitäis laskea tasoa aika lailla tai sitten paneskella oman tasoisten kanssa ilman vakavampi aikeita...dilemma!

Vierailija
6/47 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha toitottaa et on äiti, se karkottaa miehet. tapalilet ja harrastat seksiä jos haluat, pidät lapses muualla sen aikaa. mielestäni lapsi ei kuulu mitenkään kahden aikuisen välisiin suhteisiin.

Vierailija
7/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainakin näin miehen näkökulmasta. Kukaan 25-vuotias ja korostan saan KUKAAN ei halua perustaa usioperhettä, kun kerran maailmassa riittää vapaita lapsettomia parikymppisiä naisia. Kynnys ikäisesi miesten kohdalla on todella suuri. Tilanne muuttuu kun olet yli kolmenkymmenen ja miehet ovat itsekin jo ns. toisella kirroksella. Tämä vain nyt on fakta ja sillä ei sinällään ole mitään tekemistä persoonasi, ulkonäkösi tai tulotasosi kanssa.

Vierailija
8/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt ihan samanlaisia kokemuksia oo, olen siis 18 vuotias yh. äiti ja moni mies on kyllä "tarjoutunut" isä puoleksi. Siis ihan vakavaan suhteeseen. Toki oon myös baareissa törmännyt miehiin jotka lähtevät heti kun kuulevat että mulla on lapsi. Miehiä on siis joka lähtöön, ehkä sä et oo vaan tavannu niitä oikeita. Niin ja sinuna en kyllä jättäis lapsia mainitsematta. Mitäs sitten kun mies olisikin valmis johonkin vakavaan ja sitten saa kuulla et sulla on lapsi(a). Mä oon ainakin ihan avoimesti puhunut, ja niin pitääkin.

Vierailija
9/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan aika paljon helpompaa miehenä kävellä pois siitä tilanteesta ja yrittää löytää sellainen jonka kanssa voi aloittaa puhtaalta pöydältä. Kaikki tietää että se lapsi on siinä välissä seurustelun alusta asti, se määrää aika pitkälle mitä tehdään ja mitä ei tehdä. Sitten kuvioissa on mukana enemmän tai vähemmän sen lapsen isä, pahimmillaan ylimääräisenä perheenjäsenenä, halusi sitä tai ei. Tiedetään myös yh äitien riidat näiden ex miesten kanssa. Siinä saat sitten hääriä kolmantena pyöränä ja kuunnella uhkauksia. Kaikki tuo saattaa toimiakin vaikka ilman mitään ongelmia mutta on vaan itselle helpompaa olla menemättä siihen sekamelskaan mukaan. Lisäksi saa koko ajan tarkkailla että onko tuo mun kanssa vaan siksi että saa jonkun arkirutiinien helpottajan elämäänsä, sellaisia on paljon.

Paljon ihania yh äitejä on olemassa, sitä ei voi kieltää. Ja sitä vastuuta kantaessaan kasvaa nainen aikuiseksi jos ylipäänsä on kasvaakseen.

M

Vierailija
10/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

****. Kukaan 25-vuotias ja korostan saan KUKAAN ei halua perustaa usioperhettä, kun kerran maailmassa riittää vapaita lapsettomia parikymppisiä naisia. Kynnys ikäisesi miesten kohdalla on todella suuri. Tilanne muuttuu kun olet yli kolmenkymmenen ja miehet ovat itsekin jo ns. toisella kirroksella. Tämä vain nyt on fakta ja sillä ei sinällään ole mitään tekemistä persoonasi, ulkonäkösi tai tulotasosi kanssa.

[/quote]

Jotkut haluaa määrätyn naisen, eikä siinä paina onko lapsia vai ei :)

Tiedän omasta kokemuksesta, rakastuin ja ihan sama vaikka hänellä onkin 2 lasta

Vierailija
11/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten miehet yleensä alkaa "hengailemaan" YH:n kanssa kun kuitenkin jos kuitenkin tietää että toisella on lapsi..

Ja tuo on pieni yleistys että exät mukana kuvioissa, tai niiden kanssa riitahelvetti..

Ainakin itselläni suhde exään on kaverillinen ja yhteyttä pidetään lähinnä silloin kuin pakko.. Aika monella muullakin varmasti tämä tilanne..

Ja miten mies helpottaa arjessa/ arkirutiineissa... :D (muun kuin seksin suhteen)

Mutta ehkä maailmassa on vielä joku tyyppi joka haluaa muutakin kuin seksiä..

Seksi tunteilla on kuitenkin eri asia kuin tunteeton seksi, vaikka kyllähän se menee ilman tunteitakin tutun tyypin kanssa :)

Ja ei siinä lapselle isää olla ettimässä vaan itselle miestä.. ;)

Ap

Vierailija
12/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillu se YH -äidilläkin, mutta nuoremmat miehet eivät kiinnostu uusioperhe ajatuksesta ja vanhemmat tietävät jo realiteetit :) valinta jää YH:lle, kumpaan panostaa?

Vierailija
13/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..löytää "hyvä" mies. Toki se on fakta. Toisaalta olisi typerää väittää, että se olisi jotenkin mahdotonta, ei tietenkään ole.

Vierailija
14/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkuinnostuksessa moni mies ei varmaan lastasi ajattelekaan, vaan haluaa tutustua juuri Sinuun - vaikka sitten pelkästään seksi mielessä. Mutta ainakaan itse en ole pitänyt koskaan lasta esteenä syvemmälle tutustumiselle, koska en ole isän paikkaa ollut koskaan hakemassa, vaan naista itselleni!:)

Ja seksi tunteilla on rakastelua!:) Ja kaikki ei pelkkää seksiä halua harrastaakaan, koska rakastelu on parempaa!:)

Eli näihin ajatuksiin..!:)

Vierailija
15/47 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mulla ainakin olisi ollut vientiä sinkkuaikoina ihan riesaksi asti, vaikka olinkin yh. Paljon enemmän oli sulhasehdokkaita kuin yhdelläkään lapsettomalla sinkkukaverillani. Hmm.. (ja ei, tämä EI johdu siitä että olisin ollut "helppo", minä en nimittäin edes harrastanut yhden yön juttuja...)

Eli omasta puolestani voin sanoa, että ei ne miehet naista valitse sillä perusteella onko lasta vai ei, ehkä se luonne kuitenkin ratkaisee..

Alkuperäiselle; ehkä miehille tulee paineita, jos niille heti alkuun sanoo että haluaa vakavan suhteen.

Vierailija
16/47 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyillä naisilla on koko ajan vientiä oli sitten yh tai ei. Kun on riittävän puoleensavetävä niin millään muulla ei ole väliä. Sama se on miehilläkin (että kun on riittävästi rahaa niin millään muulla ei ole väliä). Jotkut ne vaan viedään käsistä ja toiset ei meinaa kelvata kellekään. Elämä on sellaista.

M

Vierailija
17/47 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pelkäksi panoseuraksi, voihan sitä keskustella vaikka säistä ennen panemista :)

Vierailija
18/47 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyillä naisilla on koko ajan vientiä oli sitten yh tai ei. Kun on riittävän puoleensavetävä niin millään muulla ei ole väliä. Sama se on miehilläkin (että kun on riittävästi rahaa niin millään muulla ei ole väliä). Jotkut ne vaan viedään käsistä ja toiset ei meinaa kelvata kellekään. Elämä on sellaista.

M

Juuri näin. Mulla kolme lasta ja vientiä on aina riittänyt. Toiset ovat halunneet vain panna, mutta useimmat muutakin. Nyt olen parisuhteessa.

Rakasta itseäsi ja vietä onnellista elämää vaikka olisitkin sinkku, kyllä niitä miehiäkin alkaa siihen jostain kiertyä.

Vierailija
19/47 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin suurimmasta osasta miehiäkään ole muuta kuin panoseuraksi :) ei ne vehkeet siitä kulu :) ja ajan myötä löytyy joku aidosti kiinnostavakin.

Vierailija
20/47 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on oxymoron. Miten voi olla sinkku ja äiti, ei mitenkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme